beantwoord

Mail van klantenservice van vvvcadeaukaarten.nl komt niet aan

  • 28 mei 2020
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Gisteravond heeft mijn dochter via de website van vvv cadeaukaarten een cadeaukaart omgewisseld voor een bol.com cadeaukaart.

Om 22.09 uur is de mail met de bevesting (van klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl) in haar mailbox gekomen.

Daarna heeft zij niets meer ontvangen.

Vanochtend heb ik via de mail contact opgezocht met de klantenservice (hiervan heb ik een automatisch antwoord ontvangen). De medewerkerster van de klantenservice gaf in een mail aan, dat zij op 27-05-2020 om 22.25 een mail met daarin de bol.com digital giftcard hebben verstuurd. Zij heeft toen ook gelijk nogmaals de betreffende mail doorgestuurd (zo rond 09.26 uur heeft zij dit gedaan). Helaas heeft mijn dochter deze ook niet ontvangen. 

Het vreemde is dat hierna weer gereageerd is op het mail van de medewerkster door onze dochter (deze is ook aangekomen). Het antwoord op deze mail is ook weer aangekomen.

Ik heb ook gekeken is de spam map en bij het tabblad Nieuwsbrieven.

Kunt u nagaan of de mails (van gisteravond en vanochtend) met de bol.com digital gift card zijn aangekomen?

De medewerkster van de servicedesk van VVV Cards B.V. geeft aan dat zij verder niets kan betekenen.

Mijn dank.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 juni 2020, 19:48

Hoi @Irene_H, dat net die mail met de giftcard niet aankomt is heel naar natuurlijk. Zo'n kaart is leuk om te krijgen en te kunnen gebruiken. De mails zelf kunnen wij niet inzien i.v.m. privacy, zoals je je vast kunt voorstellen :slight_smile:  Als die mail naar een @Telfort e-mailadres is gestuurd kan ik een mailspecialist vragen of een mail van dat specifieke adres is afgeleverd bij onze servers. Daarvoor heb ik dan nog wel het Telfort e-mailadres waar het naar toe is gestuurd nodig, zou je die kunnen toevoegen aan je forumprofiel, samen met de laatste 3 cijfers van de IBAN waar het abonnement van wordt afgeschreven (beide kan je bij "Extra informatie” zetten)? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Irene_H, dat net die mail met de giftcard niet aankomt is heel naar natuurlijk. Zo'n kaart is leuk om te krijgen en te kunnen gebruiken. De mails zelf kunnen wij niet inzien i.v.m. privacy, zoals je je vast kunt voorstellen :slight_smile:  Als die mail naar een @Telfort e-mailadres is gestuurd kan ik een mailspecialist vragen of een mail van dat specifieke adres is afgeleverd bij onze servers. Daarvoor heb ik dan nog wel het Telfort e-mailadres waar het naar toe is gestuurd nodig, zou je die kunnen toevoegen aan je forumprofiel, samen met de laatste 3 cijfers van de IBAN waar het abonnement van wordt afgeschreven (beide kan je bij "Extra informatie” zetten)? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Irene_H, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als ik je hier nog verder mee kan helpen, of als je andere vragen voor ons hebt, weet je ons te vinden.

Reageer