beantwoord

mail problemen

  • 16 maart 2018
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb geen mail en ik kan niet achterkomen hoe ik dit kan herstellen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 maart 2018, 12:55

Hoi kostsage, welkom op het forum. Je geeft aan dat je geen e-mail hebt.. Onder jouw klantnummer zie ik dat je nog wel een @telfort.nl e-mailadres in gebruik hebt. Wel zie ik dat je eerder contact hebt gehad met collega's van mij over het herstel van een ander mailadres. Doel je daar met je vraag op?
Bekijk reactie

2 reacties

De gegeven info is wel erg summier.
Pc, tablet, telefoon?
Windows, Android, Apple?
Webmail, gmail of mailclient?

Werkte het eerst wel en nu niet meer?
Welke instellingen heb je?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi kostsage, welkom op het forum. Je geeft aan dat je geen e-mail hebt.. Onder jouw klantnummer zie ik dat je nog wel een @telfort.nl e-mailadres in gebruik hebt. Wel zie ik dat je eerder contact hebt gehad met collega's van mij over het herstel van een ander mailadres. Doel je daar met je vraag op?

Reageer