beantwoord

Mail met bijlage van KPN Teletolk verdwijnt in het niets

• 1 mei 2020
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1

Al geruime tijd lossen mailtjes met een factuur van KPN Teletolk op in het niets? Na vele pogingen om contact te leggen met KPN Teletolk is dat uiteindelijk gelukt. We kunnen gewoon mailen met elkaar.

Afgesproken om in April kosten te maken zodat er vanuit KPN Teletolk automatisch weer een mail met factuur verstuurd wordt en er op hun servers gechecked wordt of deze daadwerkelijk ook aankomt. Vandaag was het zover de mail is verstuurd en de servers logboeken geven aan dat de mail succesvol is verstuurd.

Wat gaat waar mis? 

Heel verassend is hij nu wel binnengekomen (zij het als spam in gmail)

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 mei 2020, 13:32

Excuses @Kaljo, ik had het helemaal verkeerd begrepen. Wij kunnen dat inderdaad onderzoeken. Dat kan dan via abuse@telfort.nl. Moet wel zeggen dat het dan bij dezelfde club mensen terecht komt. Ze onderzoeken het graag voor je. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Kaljo, ik zie dat je vragen hebt over een KPN product, namelijk Teletolk. Hier weet ik niet zo veel van, maar wil je op weg helpen.

De factuur mailtjes komen niet aan. Of althans niet meer goed aan. Zou niet zo moeten zijn. Aangezien het om mail gaat en KPN wil ik je aanraden even contact op te nemen met de Abuse Desk van KPN. Voeg dan het factuurmailtje als bijlage toe. KPN kan dit verder afhandelen.

Reputatie 1

Ik ben Telfort klant?

Reputatie 8
Badge +16

Als de mailtjes bij Telfort niet aankomen, zou dat in eerste instantie door Telfort onderzocht kunnen worden. De vraag gaat dus over een Telfort-product (mail) en niet over het KPN-product Teletolk.

Reputatie 8
Badge +12

Excuses @Kaljo, ik had het helemaal verkeerd begrepen. Wij kunnen dat inderdaad onderzoeken. Dat kan dan via abuse@telfort.nl. Moet wel zeggen dat het dan bij dezelfde club mensen terecht komt. Ze onderzoeken het graag voor je. 

Reageer