beantwoord

mail kan niet verzonden/opgeslagen worden

  • 20 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Wie kan dit oplossen ik ben 6 weken zeer afhankelijk van webmail
icon

Beste antwoord door jimny 20 augustus 2018, 10:31

Neem onderstaande link eens door v.w.b. de instellingen van de mail, hou er wel rekening mee dat als het toestel geen verbinding heeft met het netwerk van je provider wel de mail kan ontvangen echter verzenden lukt dan niet.


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Misschien handig om te vermelden wat je besturingssysteem is. (Android, Windows, IOS, MacOS, Linux, enz.), welk programma je hiervoor wilt gebruiken en of je met POP/SMTP, of IMAP/SMTP wilt werken.
Nu is het graven in het duister........
Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link eens door v.w.b. de instellingen van de mail, hou er wel rekening mee dat als het toestel geen verbinding heeft met het netwerk van je provider wel de mail kan ontvangen echter verzenden lukt dan niet.


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Annamaartje, welkom op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met jouw e-mailcliënt. Dat is niet fijn. Op welk apparaat gaat her precies mis? En welk besturingssysteem en e-mailcliënt gebruik je? We horen graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Annemaartje, is het inmiddels gelukt? Ik ben erg benieuwd.

Reageer