beantwoord

Mail Concepts.nl Outlook 2019

• 7 juni 2020
  • 7 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb net als de vorige schrijvers een probleem, kan niet mijn mail: ****@concepts.nl in outlook 2019 niet installeren.

Heb al de mogelijkheden in de tips en via pop3 en imap uitgeprobeerd volgens mij, maar zonder resultaat.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Heb in het verleden altijd outlook gebruikt wat geweldig werkte maar nu met de nieuwe versie van outlook 2019 zou het niet meer gaan dat kan toch volgens mij niet, of ligt dat aan concepts.nl ?

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 14 juni 2020, 09:56

Wellicht dat je met onderstaande stappen verder komt,

Klik op Start en typ in het invoer/zoekveld: outlook.exe /manageprofiles en druk op enter.

Je krijgt nu een configuratiescherm van Outlook, klik nu op E-mailaccounts.

Selecteer het e-mailadres wat je wilt aanpassen en klik op wijzigen.

Nu krijg je een nieuw scherm, waar je eventueel rechts onder kan kiezen voor Meer instellingen.

Wellicht dat je nu wel je instellingen goed kan krijgen.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1

Er waren schijnbaar toch veel vragen over het probleem account aanmaken outlook 2019 in het verleden, maar je hoort nou helemaal niets meer tenminste op mijn vraag.

Is dat probleem nou nooit opgelost door de providers (uitgezonderd gmail.com) of door outlook om een nieuwe account aan te maken.

Graag reactie.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Gerard Stra. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om je Concepts e-mail in te stellen in Outlook. Waar loop je precies tegenaan? Krijg je een bepaalde foutmelding? Op onze website vind je de instructies voor het instellen van e-mail. We hebben niet specifiek wel of niet ondersteuning voor bepaalde mailprogramma's. Zolang jij de juiste servergegevens gebruikt kun je zo ongeveer elk mailprogramma dat je wilt gebruiken. Voor het instellen van Outlook 2019 kun je de stappen volgen voor Outlook 2016. Zorg dat je voor de uitgaande server ook de beveiligde wachtwoordverificatie aanvinkt als je die optie tegenkomt. Als dit ook niet werkt, wil je dan eens een screenshot delen van de instellingen die je gebruikt? Vergeet niet om je e-mailadres daarbij onzichtbaar te maken. :slight_smile:

Reputatie 1

Beste Natasja,

Ik krijg geen foutmelding hij komt iedere keer weer terug op klopt je mail adres wel of kloppen je instellingen wel, verder kom je niet.

Dan zeg je kijk op onze website “instellen van e-mail” maar dat klopt zo bij zo al niet daar spreken ze alleen maar over telfort.nl maar ik heb concepts.nl

En dan staat er “voor instellen van outlook 2019 kun je de stappen volgen van outlook 2016” maar dat klopt niet ik had 2016 en daar ging het wel mee want daar heb je een ander invulveld (meerdere) dat staat op mijn vorige computer.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd wat het probleem is?

Reputatie 8
Badge +16

Wellicht dat je met onderstaande stappen verder komt,

Klik op Start en typ in het invoer/zoekveld: outlook.exe /manageprofiles en druk op enter.

Je krijgt nu een configuratiescherm van Outlook, klik nu op E-mailaccounts.

Selecteer het e-mailadres wat je wilt aanpassen en klik op wijzigen.

Nu krijg je een nieuw scherm, waar je eventueel rechts onder kan kiezen voor Meer instellingen.

Wellicht dat je nu wel je instellingen goed kan krijgen.

Reputatie 1

Ik neem aan dat je het onderstaande scherm bedoeld?

Reputatie 1

Sorry ik was te snel je bent een echte forumheld.

Ik moest de gegevens uiteraard nog toevoegen.

Het werkt perfect, ik moet nog het een en ander uitproberen maar voorlopig is het goed.

Nogmaals hartelijk dank.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Gerard Stra. Ik zie dat het probleem is opgelost dankzij het advies van @Tuut-Tuut:thumbsup_tone2: Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer