beantwoord

Mail binnen halen in outlook 365

• 10 maart 2020
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1

Laatst startte ik mijn laptop opnieuw op. Kreeg melding dat er problemen waren en moest via een bepaalde optie (problemen oplossen) de laptop aan de gang krijgen. Daarbij was ook meteen Microsoft office 365 verdwenen. Hij staat er inmiddels op en kan weer mailen, maar ik wil graag alle telfort mail ook binnenhalen, maar kan nergens vinden  hoe dat gaat. Heb het ooit gedaan, maar dat is al weer o lang geleden… Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 10 maart 2020, 21:20

Start, tik mail en kies onder instellingen voor mail Office 365

Kies vervolgens voor E-mailaccounts en in het volgende scherm klik op nieuw, hier kan je de mail vrij simpel configureren.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Start, tik mail en kies onder instellingen voor mail Office 365

Kies vervolgens voor E-mailaccounts en in het volgende scherm klik op nieuw, hier kan je de mail vrij simpel configureren.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @guzzioot,  gaat het daar mee lukken? Je kan dan dan de e-mailinstellingen van de website gebruiken. Ik wil je aanraden om IMAP te gebruiken, dan blijven de mails op de server staan en kun je ze van meerdere apparaten benaderen. 

Reputatie 1

Hallo, sorry dat ik laat reageer. Gebruik mijn laptop niet heel vaak.

Probleem is dat mijn account al geïnstalleerd is op outlook, maar ik wil automatisch de mails binnenhalen op outlook en dat lukt dus niet. Ik ben niet zo vreselijk thuis in dat soort dingen en weet niet hoe ik dat moet doen. Misschien kan iemand mij verder helpen.

Groetjes

Diny

Reputatie 8
Badge +12

Je kan de mails dus wel via Outlook binnenhalen, maar dan moet je het handmatig doen? Geeft de website van microsoft meer duidelijkheid?

Reageer