beantwoord

Mail alias omzetten naar mailbox

• 7 december 2014
  • 6 reacties
  • 708 keer bekeken

Enkele jaren geleden heb ik voor mijn vriendin een mail alias aangemaakt op mijn standaard mailbox maar door het gebruik van verschillende smartphones wil ik de mail meer gescheiden houden.
ik wil deze alias nu omzetten naar een losse mailbox, dat is volgens mij de beste manier. (Als ik me niet vergis) kan ik als ik de alias verwijder dit mailadres voor een langere tijd niet gebruiken.
Is het mogelijk om deze alias eenvoudig om te zetten naar een aparte mailbox?
alvast bedankt.....
icon

Beste antwoord door Michael 11 december 2014, 16:44

Als ik dat mailadres 6 maanden niet kan gebruiken zit daar net mijn probleem.
Ik wil met dat (alias) adres een mailbox aanmaken en dat gaat dus niet.

(voor de duidelijkheid, het is en blijft beide dus een .....@telfort.nl adres)
groet A3

Dit kan inderdaad niet. Het e-mail adres dient eerst ontkoppeld te worden van ons systeem, daarna kan je deze gebruiken als mailbox.
Indien je een privébericht stuurt met jouw NAW-gegevens en het adres waar het over gaat, zet ik het voor jou in gang.

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je een mailalias verwijderd dan kun je dat 6 maanden niet meer gebruiken en als dat een ander adres is dan @telfort.nl kun dat adres helemaal niet meer gebruiken
Een extra mailbox kun je wel aanmaken echter uitsluitend en alleen. .......@telfort.nl

https://internet.telfort.nl/mijntelfort/emailadressen.html

groet A3
Reputatie 8
Badge +2

groet A3

Dit kan inderdaad niet. Het e-mail adres dient eerst ontkoppeld te worden van ons systeem, daarna kan je deze gebruiken als mailbox.
Indien je een privébericht stuurt met jouw NAW-gegevens en het adres waar het over gaat, zet ik het voor jou in gang.

Michael
Reputatie 1
Zojuist (erg vriendelijke medewerker) van Telfort gebeld maar deze geeft aan dat Telfort deze omzetting ook niet kan uitvoeren. :?

@ Michael: ken jij een 'trucje' wat jouw collega's niet kennen? 😳
Bij mij is het toen wel gelukt. Ik weet niet meer precies hoe, maar het werkt wel.
succes!

grt A3

ps laat me even weten of het nu ook weer lukt, ik heb mogelijk nog een adres wat ik om wil zetten.
Reputatie 8
Badge +2
Beste Jos, dank voor je bericht. Ik heb het verzoek voor jou neergelegd bij de klantenservice. Naar verwachting wordt dit binnen enkele dagen opgepakt. :)

@Adri,

Om welk adres gaat het precies? Deel dit mede in een privéberichtje alsjeblieft. Ik zal hier naar kijken voor je.