beantwoord

Lijbrandt.nl email doorsturen

• 2 januari 2018
  • 4 reacties
  • 409 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer de email van een Lijbrandt.nl adres door te sturen naar een andere mailbox.
Hierbij vond ik dit topic van iemand die hetzelfde probleem ervaart als ik: https://forum.telfort.nl/internet-267/e-mail-automatisch-doorsturen-naar-ander-adres-43801
Echter biedt dit topic totaal geen antwoord op de gestelde vraag. Het ziet er naar uit dat wij ook niet de 'Automatisch doorsturen' functie hebben.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 4 januari 2018, 13:08

Hoi RHDG, ik heb navraag gedaan. Wanneer je ooit een forward hebt ingesteld, dan kun je die blijven gebruiken. Wanneer je dat nu wilt doen, dan is daartoe geen mogelijkheid meer.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi RHDG, om direct met de deur in huis te vallen; het is niet mogelijk om e-mail van lijbrandt.nl door te sturen via webmail. Dat is de reden dat je de functie helaas niet ziet. Ik kan me voorstellen dat je graag een ander antwoord had gezien. Morgen gooi ik het in de groep of er een alternatief is hiervoor en dan kom ik erop terug.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi RHDG, ik heb navraag gedaan. Wanneer je ooit een forward hebt ingesteld, dan kun je die blijven gebruiken. Wanneer je dat nu wilt doen, dan is daartoe geen mogelijkheid meer.

Ow lekker dan. En een andere manier voor een mailforward is er ook niet?
Zou dit mailaccount wel actief mogen blijven terwijl het Telfort abonnement opgezegd wordt?
Reputatie 6
Badge +12
Die is er helaas niet, die hoop had ik stiekem ook. Wanneer je je Telfort abonnement opzegt, dan kun je het e-mailadres niet behouden. Die wordt automatisch opgezegd.

Reageer