beantwoord

Krijg geen e-mails op mijn alias sinds omschakeling nieuwe webmail

• 18 december 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

sinds de 17-12-2019 ben ik omgeschakeld op de nieuwe webmail en sindsdien ontvang ik geen e-mail meer van mijn alias email , de stamt nog uit het Tiscali tijdperk en eindigt dus op tiscali.nl 

bij telfort kan ik helaas de alias niet opnieuw aanmelden daar er als eindiging “@telfort" is voorgegeven

mijn oude alias is verandert in mijn begin van hoofdacount met de de tiscali.nl eindiging  dit kan ik helaas NIET veranderen.

wie heeft een oplossing voor mijn probleem

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 19 december 2019, 16:19

Dag @dyvank. Van harte welkom hier. Dat lijkt me erg lastig. Je geeft aan dat je geen e-mail meer ontvangt van je alias. Kun je dat iets verder toelichten? Kun je geen e-mail versturen en/of ontvang je geen e-mail meer op dat e-mailadres? Ik zie je @tiscali.nl e-mailadres nog wel actief staan als alias en ik kan onder het overkoepelende account ook andere aliassen aanmaken met de extensie @tiscali.nl. Ik zie overigens wel dat je twee @telfort.nl e-mailaccounts hebt. Heb je met beide getest? Wil je je profiel voor de volledigheid aanvullen met je klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik de alias eventueel verwijderen en opnieuw toevoegen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @dyvank. Van harte welkom hier. Dat lijkt me erg lastig. Je geeft aan dat je geen e-mail meer ontvangt van je alias. Kun je dat iets verder toelichten? Kun je geen e-mail versturen en/of ontvang je geen e-mail meer op dat e-mailadres? Ik zie je @tiscali.nl e-mailadres nog wel actief staan als alias en ik kan onder het overkoepelende account ook andere aliassen aanmaken met de extensie @tiscali.nl. Ik zie overigens wel dat je twee @telfort.nl e-mailaccounts hebt. Heb je met beide getest? Wil je je profiel voor de volledigheid aanvullen met je klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik de alias eventueel verwijderen en opnieuw toevoegen. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @dyvank. Ik zie net je privébericht. Ik lees dat je weer toegang hebt tot je oude Tiscali e-mailadres en ook weer e-mails ontvangt. Fijn dat het is opgelost! Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.

Reageer