beantwoord

Krijg email niet ingesteld op mijn nieuwe Samsung S7 Edge


Reputatie 1
Badge
Ben van Microsoft Lumia 950 overgestapt naar een Samsung S7 Edge, behalve de gebruikelijke problemen van het gegevens overzetten (werkt maar sporadisch) krijg ik ook mijn mail niet binnen.
Ondanks dat ik alles heb ingevuld conform het toestel van mijn man (heeft ook een Samsung) blijf ik de melding krijgen:

"Kan account niet verifiëren, IMAP.telfort.nl reageert niet. U kunt het instelproces voortzetten maar u kunt pas e-mails verzenden en ontvangen nadat uw account is geverifieerd"

Heb Samsung internet instellingen gedaan (dacht misschien helpt het), heb het complete stappenplan van Telfort gevolgd zonder resultaat, heb mijn Telfort emailadres weer gewist en opnieuw geïnstalleerd, niks noppes nada. Wie kan mij helpen ?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 januari 2019, 08:34

@Annemiek0710 Wijzig het wachtwoord van je e-mail en probeer het eens opnieuw.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Annemiek0710 Wijzig het wachtwoord van je e-mail en probeer het eens opnieuw.
Reputatie 1
Badge
Koffiemok schreef:

@Annemiek0710 Wijzig het wachtwoord van je e-mail en probeer het eens opnieuw.



Hoi Koffiemok,
Wachtwoord gewijzigd, wat bleek.....al die tijd het wachtwoord van MijnTelfort ingevuld en niet van mijn emailadres 😨😨😱
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Annemiek, fijn om te lezen dat het gelukt is met het andere e-mailadres 🙂
Dat de wachtwoorden van de MijnTelfort en het e-mailadres verschillen is goed, voor de veiligheid.

Reageer