beantwoord

Koppelingen in Windows mail

Moonreaser
Ik kan sinds kort geen koppeling in de mail meer openen. Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik het oplossen?
icon

Beste antwoord door Moonreaser 13 februari 2018, 17:13

Dank je wel voor je antwoord. Het probleem zat in You Tube. Die had ik openstaan en er speelde op dat moment muziek. Toen ik die afsloot werkte de link in mijn mail weer.

Bekijk reactie

7 Reacties

Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
Via de webmail of een eigen mailprogramma..?
Moonreaser
Ik gebruik windows mail.
Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
Moonreaser schreef:

Ik gebruik windows mail.

Windows mail is een app(licatie) binnen Windows dus daar moet een instelling in zitten die inschakelt dat deze de standaard mail-cliënt is.
Deze is vermoedelijk uitgeschakeld nu.
Moonreaser
Weet u toevallig hoe ik die weer kan inschakelen?
Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
Moonreaser schreef:

Weet u toevallig hoe ik die weer kan inschakelen?

Nee, ik gebruik niets van Windows maar je zal moeten zoeken bij iets als 'Opties' 'Instellingen' of 'Extras' of een dergelijke kreet in het menu.
Het is meestal een kwestie van een vinkje zetten bij de optie 'Dit programma als standaard mailprogramma gebruiken'.
Moonreaser
Dank je wel voor je antwoord. Het probleem zat in You Tube. Die had ik openstaan en er speelde op dat moment muziek. Toen ik die afsloot werkte de link in mijn mail weer.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Moonreaser, welkom op het forum en fijn dat het inmiddels gelukt is met je mail :). Ik markeer je laatste reactie als oplossing. Zo kunnen anderen ook zien wat ze kunnen doen als ze tegen hetzelfde euvel aanlopen.

@Enterprise; bedankt voor je hulp en het meedenken!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)