beantwoord

Knoware e-mailadres nieuw wachtwoord instellen lukt niet

• 1 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 1

Hello Alexandra,

Nog een hulpvraag over knoware email.

Nieuwe password ingevuld maar geen positieve reactie. Web page blijft met Verstuur actief maar geen reactie.

Vandaag geen email op mij iPhone maar mijn vrouw (met een submailbox op hetzelfde email account) ontvangt al mijn  emails! 
Ik had geprobeerd een privébericht te sturen aan Alexandra maar ook geen reactie op de Verstuur knob.

mvg kitm

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 oktober 2020, 09:06

@kitm Als ik je gegevens erbij pak, met het klantnummer dat je in je forumprofiel hebt gezet, dan zie ik zowel een Ision als verschillende Knoware e-mailadressen staan. Al je e-mailadressen zijn gewoon behouden :slight_smile:  Je kunt dezelfde e-mailinstellingen blijven gebruiken. Het is alleen belangrijk dat je het juiste e-mailadres bij de instellingen instelt, de volledige gebruikersnaam met @knoware.nl er achter, en je wachtwoord dat je opnieuw ingesteld had. 

Zie eventueel ook ons topic over het vernieuwen van e-mail, daar staan tips voor onder andere de instellingen.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

@Alexander

Mijn knoware mail werkt niet meer na aanpassing van password zoals instructies in MijnTelfort. Maar alle nieuwe berichten komen wel binnen op de iPhone van mijn vrouw! Zij maakt gebruik van een subemailbox op hetzelde account en heeft geen wijzigingen gemaakt in de instellingen. Zie ook privébericht aan Alexandra - Telfort. 

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @kitm, lastig dat je er niet uit komt met het opnieuw instellen van het wachtwoord voor jouw Knoware e-mailadres. Ik help je graag op weg.

Ik begrijp dat bepaalde knoppen niet lijken te reageren, zoals bij het bevestigen van het nieuwe wachtwoord. Dit heeft meestal met je internetprogramma, je browser, te maken. Ik raad je aan om het eens met een andere te proberen, zoals bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Ik verwacht dat als je daarmee probeer het wachtwoord opnieuw in te stellen, dat het goed gaat.

Laat je weten of het is gelukt?

Reputatie 1

Dank je wel Alexandra! Ik ben momenteel op reis en afhankelijk van iPhone met Safari.
Op de MyTelfort e-mail page zie ik allen ision email, geen knoware. Ook hoe kom ik bij instellingen voor mijn vrouw de email (in sub email box)? 
mvg

Reputatie 8
Badge +11

@kitm Als ik je gegevens erbij pak, met het klantnummer dat je in je forumprofiel hebt gezet, dan zie ik zowel een Ision als verschillende Knoware e-mailadressen staan. Al je e-mailadressen zijn gewoon behouden :slight_smile:  Je kunt dezelfde e-mailinstellingen blijven gebruiken. Het is alleen belangrijk dat je het juiste e-mailadres bij de instellingen instelt, de volledige gebruikersnaam met @knoware.nl er achter, en je wachtwoord dat je opnieuw ingesteld had. 

Zie eventueel ook ons topic over het vernieuwen van e-mail, daar staan tips voor onder andere de instellingen.

Reputatie 1

Hello @Alexandra - Telfort

Dank je wel! Wij zijn weer thuis en met laptop ging alles veel makkeijker. Met Chrome alles weer geactiveerd. Eenmaal binnen webmail kon ik “forwarding” opnieuw inrichten. Enige hickup was dat de instellingen icoon buiten beeld was in de window. Eenmaal gevonden en de juiste rules gevonden ging alles goed. Ben nu aan het testen. Logins mislukken dus miet passwords opnieuw instellen. 

Reputatie 8
Badge +11

@kitm Welkom thuis! Fijn om te horen dat het met Chrome op de laptop makkelijk geregeld was :slight_smile: Het is inderdaad goed om de wachtwoorden opnieuw in te stellen. Ik verwacht dat alles het daarna goed doet. Laat maar weten hoe het is gegaan.

Reputatie 1

Nog steeds een “account error” op mijn iphone email app. Op mijn laptop kan ik wel sturen dus ergens in de settings blijft een gremlin. Ben nog aan hey checken.

Op webmail heb ik folders gezet voor binnenkomende aliassen dus monitoren lukt wel. 
cheers

kitm

Reputatie 8
Badge +11

@kitm Fijn dat je in ieder geval via je laptop en Webmail bij je mail kunt! Alleen de iPhone nog dus. Heb je het account al verwijderd en helemaal opnieuw ingesteld? Ik verwacht dat dat het oplost. Laat maar weten hoe het is gegaan.

Reageer