vraag

Knoware-account zonder betaalgegevens

• 11 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Beste mensen van Telfort,

Hopelijk kunnen jullie me helpen. 

Sinds de migratie van de Knoware email-accounts kan ik niet meer bij mijn mail. Bij andere forum-topics zie ik dat jullie heel behulpzaam zijn en daarbij betalings- en adresgegevens nodig hebben van de account en het klinkt misschien gek, maar die heb ik niet. Mijn mailadres is een alias van mijn voormalige partner die rond 1994 voor Knoware werkte. Toen heeft hij een gratis account gekregen en we zijn die allebei -ook om nostalgische redenen- blijven gebruiken. Mijn ex kan dus ook niet meer bij zijn mail, maar hij gebruikte dit account de laatste jaren vrijwel niet meer. 

Dat aan mijn gratis en ‘antieke’ knoware-account nu een einde lijkt te komen, is jammer, maar dat was te voorzien. Wat alleen wel vervelend is, is dat ik mijn mail van de afgelopen periode niet kan ophalen. Ik heb dus geen idee welke instantie of personen me iets willen vertellen. Kunnen jullie me (proberen te) helpen? Het betreffende mailadres zal ik in een persoonlijk berichtje sturen denk ik, he? 

Nóg mooier zou het natuurlijk zijn als ik op de één of andere manier mijn Knoware-mailadres zou kunnen blijven gebruiken. Als je daar een oplossing voor weten, hoor ik die ook graag. 

Alvast veel dank voor het meedenken. 

Met vriendelijke groet,

Inge Piena

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @IngePiena. Daar vraag je me wat. Ik heb even gekeken in ons systeem op jouw postcode + huisnummer, maar daar vind ik geen informatie m.b.t. je knoware adres. Verder zie ik ook dat je inmiddels geen klant meer bent bij Telfort, maar over bent naar KPN. Misschien dat je in MijnKPN iets kunt vinden over je mailadres? Je mag het betreffende mailadres even in je forumprofiel zetten (dit kunnen alleen jij en ik zien). Wellicht dat ik ergens nog iets kan vinden.  

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. Wij kunnen je niet verder helpen in verband met de overgang naar KPN. 

Hallo Niek,

Dank je voor je reactie. De situatie is echter iets anders dan je denkt. Ik ben altijd klant geweest van KPN en nooit van Telfort. Het knoware-account was ooit een gratis account voor werknemer van Knoware en dat ben ik om nostalgische redenen altijd blijven gebruiken, los van mijn kpn-abonnement. 

Mijn vraag is:

Hoe kan ik bij mijn knoware-mail? Ik krijg nu al weken mails binnen die ik niet kan inzien. 

Is er een manier waarop ik mijn knoware-mailadres kan behouden en hoe dan? 

Ik ga er niet vanuit dat ze me bij kpn antwoord kunnen geven op deze vragen, of heb ik dat mis? 

Hopelijk kun je me toch nog antwoorden?

Met vriendelijke groet,

Inge Piena

Reputatie 3
Badge +1

Kun je nog wel via webmail inloggen en zie je daar de mailtjes wel? Ik raad je aan om anders toch in dit topic van KPN een reactie te plaatsen. Zoals je ziet zijn er meer mensen met deze problemen (met een knoware adres). Ze kunnen je daar denk ik beter helpen dan ik :)
Verder kun je misschien deze tool gebruiken om je mail goed in te stellen. 

Reageer