Beste mensen van Telfort,
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Sinds de migratie van de Knoware email-accounts kan ik niet meer bij mijn mail. Bij andere forum-topics zie ik dat jullie heel behulpzaam zijn en daarbij betalings- en adresgegevens nodig hebben van de account en het klinkt misschien gek, maar die heb ik niet. Mijn mailadres is een alias van mijn voormalige partner die rond 1994 voor Knoware werkte. Toen heeft hij een gratis account gekregen en we zijn die allebei -ook om nostalgische redenen- blijven gebruiken. Mijn ex kan dus ook niet meer bij zijn mail, maar hij gebruikte dit account de laatste jaren vrijwel niet meer.
Dat aan mijn gratis en ‘antieke’ knoware-account nu een einde lijkt te komen, is jammer, maar dat was te voorzien. Wat alleen wel vervelend is, is dat ik mijn mail van de afgelopen periode niet kan ophalen. Ik heb dus geen idee welke instantie of personen me iets willen vertellen. Kunnen jullie me (proberen te) helpen? Het betreffende mailadres zal ik in een persoonlijk berichtje sturen denk ik, he?
Nóg mooier zou het natuurlijk zijn als ik op de één of andere manier mijn Knoware-mailadres zou kunnen blijven gebruiken. Als je daar een oplossing voor weten, hoor ik die ook graag.
Alvast veel dank voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
Inge Piena