Klantenservice emails - Combivoordeel - belanden in de spam-map van Gmail.

  • 21 december 2016
  • 1 reactie
  • 597 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort.

Zoals ook in de titel staat vermeld.
De E-Mails die ik binnen krijg van de Klantenservice wat betreft het aangevraagde Combivoordeel belanden rechtstreeks in de spam map van Gmail omdat Gmail het mail adres niet heeft kunnen verifiëren.

Erg vervelend, aangezien ik het gevoel kreeg dat ik na 3 dagen nog steeds geen bericht had gekregen.
Volgens Gmail kunnen jullie dit probleem oplossen via deze link:
https://support.google.com/mail/answer/180707?visit_id=1-636179279565270559-302354529&p=email_auth&hl=nl&rd=1

Groeten JelleJan

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Het zou wellicht handiger zijn als je voor je correspondentie met Telfort ook het Telfort email-adres zou gebruiken dat je bij je abonnement hebt gekregen, dan weet je zeker dat het via de Telfort-server wordt verstuurd en dat het goed aankomt.
Indien gewenst kan je dit wijzigen in de contactgegevens in 'Mijn Telfort'.

Reageer