beantwoord

Kan Telfort mailtjes nog achterhalen/herstellen?

Stefan R
Kan Telfort de verzonden Items van de Webserver nog terughalen?
Ik ben ze bij een bepaalde actie onbewust kwijtgeraakt op Iphone was ik ze al kwijt maar zag ook dat op Webmail de verzonden berichten er niet stonden. Ben lange tijd niet op Webmail geweest en nu ik er kwam stond daar ... niets.

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger 10 april 2018, 13:42

Hoi Stefan, welkom op het forum. Als je de berichten al niet meer in de webmail ziet staan, dan kan ik ze niet meer voor je achterhalen. De webmail geeft aan welke berichten er op de mailserver zijn opgeslagen. Als je daar geen mailtjes meer ziet, dan zijn ze niet meer op de server opgeslagen en daarom ook niet meer te achterhalen. :(

Bekijk reactie

2 Reacties

Wieger
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Stefan, welkom op het forum. Als je de berichten al niet meer in de webmail ziet staan, dan kan ik ze niet meer voor je achterhalen. De webmail geeft aan welke berichten er op de mailserver zijn opgeslagen. Als je daar geen mailtjes meer ziet, dan zijn ze niet meer op de server opgeslagen en daarom ook niet meer te achterhalen. :(
Franskia49
Reputatie 2
Badge +1
Op Google vind je hoe je op een Ipad verwijderde berichten kunt terughalen. Hoe sneller je dit doet, hoe groter de kant op "terugkrijgen" van gewiste berichten

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)