beantwoord

Kan niet meer inloggen met 12move e-mailadres

• 5 februari 2020
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Plots doet mijn 12move email adres het niet meer. Inloggen via mijntelfort webmail lukt ook ineens niet meer. Alsof het ineens helemaal verdwenen is. Daarom gaan bellen met de klantenservice en de wachtijd zou 15minuten zijn ik sta inmiddels al een uur in de wachtrij! Wat een super slechte service dit zeg. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 februari 2020, 10:00

Dag @madelonschaap. Van harte welkom hier. Allereerst mijn excuses dat je lange tijd hebt moeten wachten voor je een collega aan de telefoon kreeg. Ik heb verder geen signalen gezien dat er sprake is van lange wachttijden. Ik begrijp dat je 12move e-mailadres niet langer actief is. Dat lijkt me erg vervelend. Heb je nog geprobeerd om je wachtwoord voor Webmail te resetten via Mijn Telfort? En kun je mij laten weten wat voor melding je krijgt als je probeert in te loggen? Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Bekijk reactie

3 reacties

1,5 uur later en nog steeds niemand aan de lijn gehad is dit normaal bij de telfort klantenservice???

Reputatie 8
Badge +9

Dag @madelonschaap. Van harte welkom hier. Allereerst mijn excuses dat je lange tijd hebt moeten wachten voor je een collega aan de telefoon kreeg. Ik heb verder geen signalen gezien dat er sprake is van lange wachttijden. Ik begrijp dat je 12move e-mailadres niet langer actief is. Dat lijkt me erg vervelend. Heb je nog geprobeerd om je wachtwoord voor Webmail te resetten via Mijn Telfort? En kun je mij laten weten wat voor melding je krijgt als je probeert in te loggen? Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @madelonschaap. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat je inmiddels weer kunt inloggen met je 12move e-mailadres. Laat het gerust weten als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt.

Reageer