beantwoord

Kan niet meer inloggen in XMS en VathorstNet e-mail

• 12 februari 2020
  • 3 reacties
  • 200 keer bekeken

Sinds gister (11 feb 2020) is het nietmeer mogelijk voor mij om in te loggen op mijn vathorstnet mailbox, niet via mijn telefoon (app) en ook niet via de browser. Ik krijg de melding "aanmelden mislukt” op de website van xmsnet.

Als ik inlog op mijn telfort dan zie ik dat ik geen mail adres heb staan bij "hoofd mailadres”. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

Wie kan mij helpen om weer bij mijn mail te komen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 17 februari 2020, 10:53

Dag @saskia6678. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je je niet meer kunt inloggen in je e-mail. Je geeft aan dat je geen e-mailadres ziet staan op het moment dat je inlogt. Dit klinkt alsof er sprake is van een opzegging. Ben je onlangs overgestapt naar een andere provider? Je kunt bij een opzegging helaas je Telfort e-mailadres(sen) niet behouden. Als je je abonnement beëindigt of overstapt naar een andere provider, kun je geen gebruik meer maken van je e-mailaccounts. Dit wordt ook uitgelegd op onze website bij ‘Alles over je Telfort e-mailadres'.  

Als dat niet aan de orde is, wil ik graag voor je uitzoeken wat er misgaat. Om dat te kunnen doen, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Kun je je profiel voorzien van je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als dit is gebeurd. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Dag @saskia6678. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je je niet meer kunt inloggen in je e-mail. Je geeft aan dat je geen e-mailadres ziet staan op het moment dat je inlogt. Dit klinkt alsof er sprake is van een opzegging. Ben je onlangs overgestapt naar een andere provider? Je kunt bij een opzegging helaas je Telfort e-mailadres(sen) niet behouden. Als je je abonnement beëindigt of overstapt naar een andere provider, kun je geen gebruik meer maken van je e-mailaccounts. Dit wordt ook uitgelegd op onze website bij ‘Alles over je Telfort e-mailadres'.  

Als dat niet aan de orde is, wil ik graag voor je uitzoeken wat er misgaat. Om dat te kunnen doen, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Kun je je profiel voorzien van je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als dit is gebeurd. 

Kan  de omzetting van oud glasvezel naar nieuw hier niet een rol spelen. Zeker als ik dat vathorstnet deel lees. Het mag uiteraard niet mee spelen.

Een opzegging kan bijna niet omdat er nog wel in gelogd kan worden op Mijn Telfort. Klinkt eerder als een quarantaine geval.

Reputatie 8
Badge +10

Begrijpelijke opmerking, @Galdor68. Dat zou inderdaad kunnen, maar zonder gegevens blijft alles natuurlijk een aanname. :slight_smile:

@saskia6678, ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat er inmiddels meer duidelijkheid is over je e-mailadressen. Als je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer