beantwoord

Kan het spamfilter van Telfort weer aangezet worden?

• 15 januari 2018
  • 2 reacties
  • 1301 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds gisteren krijg ik weer veel spam binnen op mijn email. Is het spamfilter uitgezet bij Telfort? Of veranderd? Graag weer terug naar de oude settings van eergisteren als het kan. Want ik hoef niets met waarzeggers, financiële nepmailtjes, scootmobiels, Kruidvat etc. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 januari 2018, 17:20

Hoi TKamstra, je geeft aan dat je opeens veel spamberichten ontvangt. Dat is erg irritant. Als ik ga kijken naar je mailadressen, dan staan de spamfilters aan. Er zijn een paar mailadressen waar het spamfilter bij uit staat. Dit kan je zelf gemakkelijk aanpassen via Mijn Telfort. Je gaat dan naar E-mail en dan redelijk onderaan bij Spamfilter kiezen voor wijzigen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi TKamstra, je geeft aan dat je opeens veel spamberichten ontvangt. Dat is erg irritant. Als ik ga kijken naar je mailadressen, dan staan de spamfilters aan. Er zijn een paar mailadressen waar het spamfilter bij uit staat. Dit kan je zelf gemakkelijk aanpassen via Mijn Telfort. Je gaat dan naar E-mail en dan redelijk onderaan bij Spamfilter kiezen voor wijzigen.
Reputatie 1
Badge
Hoi Wieger, hartelijk dank voor het antwoord. Maar het is sporadisch, nu lijkt het weer goed te werken. Hartelijke groet en bedankt.

Reageer