beantwoord

Kan geen mail verzenden via mijn domein

Reputatie 1
Zoals in de titel al duidelijk is denk ik, ik kan (al langere tijd) geen mail meer verzenden en krijg de melding dat mijndomein geen mag verzenden. Iets met SPF. Er is een topic hierover maar daar begrijp ik helemaal niets van.

Nu mag Telfort dit voor mij gaan oplossen.

mijn server voor ontvangst is van "mijndomein" en ik gebruik de smtp server van Lijbrandt. pop3.

Wie kan dit oplossen?

fijne feestdagen, Jurgen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RS2000 23 december 2018, 16:25

Je kan beter de smtp server van mijndomein gebruiken, daar staat als het goed is het SPF record voor jouw domein al goed ingesteld.
Hier (mijndomein instellingen) staat hoe je het in moet stellen, voor verzenden kijk bij punt 6.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 2
Je kan beter de smtp server van mijndomein gebruiken, daar staat als het goed is het SPF record voor jouw domein al goed ingesteld.
Hier (mijndomein instellingen) staat hoe je het in moet stellen, voor verzenden kijk bij punt 6.
Reputatie 1
Ik gebruik nu mail.mijndomein.nl als inkomende en uitgaande server. Alle instellingen overgenomen zoals aangegeven ......................................... en het werkt. Dank je.

Ik ben verre van een digibeet maar zulk soort instellingen hou ik mij nooit mee bezig en heb er ook helemaal geen interesse in. Vandaar dat ik het niet snapte of wellicht teveel en onnodig nadacht over de instellingen.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jurgenvb, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat e problemen had met het verzenden van de mail. Nu zie ik dat het met hulp van RS2000 is opgelost. Heel fijn.

Jij ook hele fijne dagen gewenst en mocht je nog meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer