beantwoord

Kan geen mail verzenden/smtp server niet te vinden

  • 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 233 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
We hebben een nieuwe Experiabox ontvangen en sindsdien kan er geen mail meer worden verstuurd.

"Test-e-mailbericht verzenden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)."

De uitgaande mail gaat nog via concepts, is dit gewijzigd?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 november 2018, 10:23

Hoi WOM, dat is hartstikke vervelend. Goed dat je het hier meldt en ik denk graag met je mee hierover.
Welke poort heb je geselecteerd bij de SMTP server? Hier kun je poort 587 voor gebruiken bij Imap instellingen (smtp.telfortglasvezel.nl (poort: 587).
Je kunt je e-mail zelf instellen. Lukt het via de instructie?

Even een dubbelcheck, je kunt je mail nog wel gewoon ontvangen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi WOM, dat is hartstikke vervelend. Goed dat je het hier meldt en ik denk graag met je mee hierover.
Welke poort heb je geselecteerd bij de SMTP server? Hier kun je poort 587 voor gebruiken bij Imap instellingen (smtp.telfortglasvezel.nl (poort: 587).
Je kunt je e-mail zelf instellen. Lukt het via de instructie?

Even een dubbelcheck, je kunt je mail nog wel gewoon ontvangen?

Reageer