Beste antwoord door ellenm
kan geen mail verzenden
ondanks de instelling van de site lukt het mij niet om mail te versturen (wel te ontvangen). krijg de melding er is een onjuiste gebruikersnaam of een onjuist wachtwoord ingevoerd of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit accunt. Controleer uw accountinstellingen of neem contact op met uw serviceprovider. Alleen kunnen deze mij blijkbaar ook niet helpen 😞
Deze stappenplan had ik al doorlopen. Inmiddels heb ik het volgens mij opgelost door de gegevens van mijn oude telefoon over te nemen. Wat neerkomt op serverinstelling inkomende mail van telfort en uitgaande mail van vodafone (mijn mobile provider). Wel bedankt voor het meedenken!
Bekijk reactie
Deze stappenplan had ik al doorlopen. Inmiddels heb ik het volgens mij opgelost door de gegevens van mijn oude telefoon over te nemen. Wat neerkomt op serverinstelling inkomende mail van telfort en uitgaande mail van vodafone (mijn mobile provider). Wel bedankt voor het meedenken!
Neem onderstaande link eens door, betreffende de instellingen voor je phone en log eens in op je webmail met dezelfde gegevens die je gebruikt voor je mail account, als het daar ook een foutcode krijgt dan gaat het met de imap ook niet goed
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.