beantwoord

kan geen mail verzenden

• 8 juni 2017
  • 5 reacties
  • 943 keer bekeken

ondanks de instelling van de site lukt het mij niet om mail te versturen (wel te ontvangen). krijg de melding er is een onjuiste gebruikersnaam of een onjuist wachtwoord ingevoerd of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit accunt. Controleer uw accountinstellingen of neem contact op met uw serviceprovider. Alleen kunnen deze mij blijkbaar ook niet helpen 😞
icon

Beste antwoord door ellenm 8 juni 2017, 22:58

Deze stappenplan had ik al doorlopen. Inmiddels heb ik het volgens mij opgelost door de gegevens van mijn oude telefoon over te nemen. Wat neerkomt op serverinstelling inkomende mail van telfort en uitgaande mail van vodafone (mijn mobile provider). Wel bedankt voor het meedenken!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om de instellingen op een mobiel of computer
een mobiel
Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link eens door, betreffende de instellingen voor je phone en log eens in op je webmail met dezelfde gegevens die je gebruikt voor je mail account, als het daar ook een foutcode krijgt dan gaat het met de imap ook niet goed

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Deze stappenplan had ik al doorlopen. Inmiddels heb ik het volgens mij opgelost door de gegevens van mijn oude telefoon over te nemen. Wat neerkomt op serverinstelling inkomende mail van telfort en uitgaande mail van vodafone (mijn mobile provider). Wel bedankt voor het meedenken!
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan en fijn dat nu werkt en bedankt voor de terugmelding

Reageer