beantwoord

Kan geen mail versturen vanaf mijn iPad

• 17 mei 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds gisteren kan ik geen e-mail meer versturen vanaf mijn IPad. Vreemd, er is niets aan de instellingen gewijzigd. Het ging altijd goed. 
E-mails ontvangen lukt overigens wel.

De meldingen die ik krijg zijn de volgende. “Geen verbinding mogelijk met server voor uitgaande e-mail voor smtp.telfortglasvezel.nl”. Heb HERSTEL geprobeerd, maar dit biedt geen soelaas. Dus krijg ik de volgende melding. “E-mail versturen mislukt. De verbinding met de uitgaande server smtp.telfortglasvezel is mislukt. Extra uitgaande e-mailservers kunnen voor e-mailaccounts worden geconfigureerd in accounts, wachtwoorden in instellingen” 

Ik heb het account verwijderd en opnieuw aangemaakt. SMTP.telfortglasvezel aangepast in smtp.glasvezel.nl, maar biedt ook geen soelaas. De serverinstelling komen exact overeen met de serverinstellingen van de IPad van mijn man en die dat probleem niet.

Hoe kan ik dit oplossen? 
Ik vraag me af waarom op de andere dag je mail niet meer werkt, zonder ook maar iets aan de instellingen te hebben wijzigen. Ik bedoel als het werkt, dan werkt het. Het lijkt soms wel of er een mannetje in je computer/IPad zit die dingen onklaar maakt.

Mijn IPad is altijd verbonden met WiFi thuis. Dus elders gebruik ik mijn IPad nooit.

Alvast bedankt voor de reacties

m.vr.gr.

Hennie

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door di657348 23 mei 2020, 15:01

Dag Natasja,

Er was blijkbaar een storing. Maar het werkt weer.

Toch bedankt voor je reactie en het meedenken.

m.vrg.

Hennie

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Dag @di657348. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je plotseling geen e-mails meer kunt versturen. Lukt het nog wel om e-mails te versturen via Webmail? En welk e-mailprogramma gebruik je? Gaat het om het Lijbrandt e-mailadres? In eerste instantie wil ik je vragen om de stappen op deze pagina te doorlopen. Als het niet is gelukt, kun je dan een screenshot delen van je instellingen? Kun je helemaal geen e-mails versturen of naar specifieke afzenders niet? Zou je verder voor de volledigheid je postcode/huisnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder kunnen invullen in je profiel

Reputatie 1

Dag Natasja,

Er was blijkbaar een storing. Maar het werkt weer.

Toch bedankt voor je reactie en het meedenken.

m.vrg.

Hennie

Reputatie 8
Badge +10

Bedankt voor je reactie en goed om te lezen dat het weer werkt, @di657348. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 

Reageer