beantwoord

Kan geen mail op mn nieuwe mobiel ontvangen

• 6 juli 2018
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

Goedavond, ik ben nu inmiddels al twee avonden bezig om de email van telfort in te stellen op mn nieuwe A6 plus.
Ik heb de handleiding erbioj en doe precies wat hier staat,
inmiddels ook een nieuw wachtwoord aangemaakt wat niet helpt...
Is er iemand die het verlossende woord voor me heeft???
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 7 juli 2018, 13:59

Hi Margrietje1978,

Je kunt het beste inderdaad je mail handmatig instellen via de toestelhulp, zoals Jimny ook al benoemde. Kom je hier uit? Zou je, wanneer je hier niet uit komt, willen benoemen of je een foutmelding krijgt? Ik hoor graag van je hoe ver je hiermee komt!
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Via onderstaande link kun je jou toestel selecteren en vervolgens de mail instellingen gebruiken

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Reputatie 3
Badge +4
Hi Margrietje1978,

Je kunt het beste inderdaad je mail handmatig instellen via de toestelhulp, zoals Jimny ook al benoemde. Kom je hier uit? Zou je, wanneer je hier niet uit komt, willen benoemen of je een foutmelding krijgt? Ik hoor graag van je hoe ver je hiermee komt!
Het lukt echt niet, heb de instructies erbij en volg die precies op.
Heb ook al tweemaal een nieuw wachtwoord aangemaakt en het helemaal opnieuw geprobeerd. Dus niet in het oude zitten rommelen...
Wat ik me afvraag is alleen is de handleiding wel voor het type 2018? er is namelijk ook een samsung A6 2017...
Ik baal hier echt van, in het verleden had ik hier nooit problemen mee :(
Hoop echt dat iemand me kan helpen
Foutmelding die ik krijg is : kan geen verbinding mken met e-mailserver om uw accgegevens te verifieren geen reactie van server
Reputatie 8
Badge +10
Voor welk type telefoon je precies de handleiding gebruikt maakt helemaal niet zoveel uit, de benodigde gegevens blijven hetzelfde...
Kan je met het laatst aangemaakte wachtwoord wel inloggen op de webmail van dit email-adres..?
Zo ja, dan zit het probleem dus ook niet in het wachtwoord en steeds een nieuw wachtwoord aanmaken heeft dan geen nut.
Wellicht zit het probleem in de eigen email-app van Samsung en kan je misschien beter een andere email-app proberen.
Als deze wel werkt weet je in feite al genoeg.

Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid de Bluemail app op mijn phones en tablets omdat deze veel functionaliteiten heeft, zoals de keuze voor gecombineerde mailadressen en postvakken in één overzichtsvenster.
Probeer hem eens, als het niet bevalt verwijder je hem gewoon.

https://bluemail.me
Hoi Enterprise,
Ik heb dit geprobeerd, maar lukte ook niet.
Had dus mede hierdoor wel door dat het aan mij moest liggen....
Nou nou ben erachter hoor, ik gebruikte steeds mn wachtwoord van telfort welke blijkbaar anders dan die die van telfort mail. Wat onnozel, ben hier al 2 avonden en een middag mee bezig. Maar goed het staat erop, ik weer op. Ben weer helemaal happy!!
Iig bedankt voor jullie hulp!!
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Enterprise,
Ik heb dit geprobeerd, maar lukte ook niet.
Had dus mede hierdoor wel door dat het aan mij moest liggen....
Nou nou ben erachter hoor, ik gebruikte steeds mn wachtwoord van telfort welke blijkbaar anders dan die die van telfort mail. Wat onnozel, ben hier al 2 avonden en een middag mee bezig. Maar goed het staat erop, ik weer op. Ben weer helemaal happy!!
Iig bedankt voor jullie hulp!!

Nou, fijn dat het zo toch is opgelost... 😉
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Margrietje1978,

Fijn dat het zo is opgelost 🙂 Geef gerust een seintje als je ergens niet uit komt, we helpen je graag op het forum!

Reageer