beantwoord

Kan geen email ontvangen en eigen website bereiken

JeroenA
Sinds gisteravond kan ik geen email meer ontvangen via Telfort, met een externe wifi of 4G kan ik wel email ontvangen. Via de webmail faciliteit kan ik mijn mail ook lezen. Ik kan ook mijn eigen domein namen niet meer bereiken via de Telfort modem.
Ik heb al een reset uitgevoerd van de experia V8. Alle andere internet sites, bellen en tv kijken werken gewoon. Een lan-kabel heb ik ook geprobeerd, maar bied ook geen oplossing.
Wat kan er aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 10 oktober 2017, 16:22

Welkom op het forum Jeroen! Wat een lastige situatie dit. Ik denk dat wat Kees-Jan zegt er aannemelijk is, aangezien je naast je mail ook de website niet kunt bereiken. Heb je contact gehad met je hosting provider? En wat is daaruit gekomen? Ik hoor het graag!

Bekijk reactie

5 Reacties

Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
mogelijk is er een blokkade van jouw IP adres op je hosting-provider?!
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Jeroen! Wat een lastige situatie dit. Ik denk dat wat Kees-Jan zegt er aannemelijk is, aangezien je naast je mail ook de website niet kunt bereiken. Heb je contact gehad met je hosting provider? En wat is daaruit gekomen? Ik hoor het graag!
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Jeroen, heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid en is de oorzaak boven water?
mobilealia
Reputatie 1
Probeer eens via een VPN. Want grote kans dat het inderaad je ip adres is.
mobilealia
Reputatie 1
Heb je al wat geprobeerd JeroenA?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8