beantwoord

Kan geen e-mail meer verzenden

  • 22 december 2016
  • 2 reacties
  • 444 keer bekeken

Ik heb enige tijd geleden een nieuwe mailbox aangemaakt met een nieuwe mailadres. Ik heb dit mailadres in outlook geactiveerd. Ik ontvang mail via dit adres maar ik kan via dit mailadres niets versturen. De mail blijft hangen in de "out" box en wordt niet verstuurd.
Ik krijg de volgende melding bij het versturen van een testmail: De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP).
Als ik een mail verstuur via de telfort site door direct in te loggen op de webmail kan ik een mail versturen maar dan krijg ik de naam van de mailbox en niet die van mijn mailadres.
Welke instellingen moet ik waar veranderen of aanpassen...
Groetjes Aletta
icon

Beste antwoord door jimny 22 december 2016, 12:17

Hieronder in link voor de instellingen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/email-instellen-in-outlook-2016-windows.htm
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Hieronder in link voor de instellingen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/email-instellen-in-outlook-2016-windows.htm
Hoi Jimny,
Bedankt.
Stonden nog 2 dingentjes niet goed....
Werkt nu prima...
Aletta