beantwoord

Kan email alias niet verwijderen en/of emailadres aanmaken

• 13 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 786 keer bekeken

Beste Telfort,
Ik kan helaas niet meer bij het beheren van mijn emailadressen en emailalias.
Krijg de melding dat JavaScript niet aanstaat, maar die staat wel aan.
In de diagnose van Firefox staat dat jullie nog gebruik maken van SHA encryptie.
Hoe kan ik dit omzeilen?
Groet Peter
icon

Beste antwoord door Peterx 14 oktober 2015, 19:00

Beste Michael,
Het is me gelukt. Krijg alleen steeds de melding dat JavaScript niet aan staat.
Verder moet in het 2de inlogscherm de inloggegevens van het mailadres worden ingetoetst zonder @telfort.nl
Daar ging het mis.
Misschien kunnen jullie de foutmelding verwijderen en de instructies wat duidelijker maken?
Peter
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Ik wil een nieuw e-mail adres toevoegen via mijntelfort. Ingelogd en dan nog een keer inloggen om bij de email adressen te komen. Vervolgens krijg ik na het activeren van de "emailadres toevoegen" link de melding dat ik een browser moet gebruiken waar java sript is geactiveerd, Explorer 6 of 7 of Firefox.

Ik heb deze handeling gedaan op: Apple OS X El Captain met Safari, Linux Elementary OS met Chromium, Windows 10 met FireFox en Explorer 10 en tenslotte op Windows 7 met Explorer. In alle gevallen staat Java Script aan en krijg ik toch de bovenstaande foutmelding en kan ik dus geen email adres toevoegen.
Na 15 minuten in de wacht gehangen te hebben weet de klantenservice mij alleen te vertellen dat bij hun geen melding bekend is van een storing en geven mij een webadres waarop ik kan vinden hoe je Java script in een bepaalde browser kan activeren (wat dus in geen van de gevallen nodig is).
Hier moest ik het maar mee doen, maar een emailadres toevoegen is mij nog niet gelukt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter en Nultra! Vreemd probleem. Heb het niet eerder langs zien komen nog. Wat gebeurt er precies als je de adressen probeert aan te maken in een incognitovenster van Google Chrome? Je opent dit door ctrl+shift+n in te drukken in een actief Chrome venster. Mocht dit ook niet lekker werken, of mocht je een vergelijkbare foutmelding krijgen, dan zal ik dit intern voor jullie uitzetten. Kijk uit naar jullie reacties.
Beste Michael,
Het is me gelukt. Krijg alleen steeds de melding dat JavaScript niet aan staat.
Verder moet in het 2de inlogscherm de inloggegevens van het mailadres worden ingetoetst zonder @telfort.nl
Daar ging het mis.
Misschien kunnen jullie de foutmelding verwijderen en de instructies wat duidelijker maken?
Peter
Hi Peter en Nultra! Vreemd probleem. Heb het niet eerder langs zien komen nog. Wat gebeurt er precies als je de adressen probeert aan te maken in een incognitovenster van Google Chrome? Je opent dit door ctrl+shift+n in te drukken in een actief Chrome venster. Mocht dit ook niet lekker werken, of mocht je een vergelijkbare foutmelding krijgen, dan zal ik dit intern voor jullie uitzetten. Kijk uit naar jullie reacties.

Ik heb bovenstaande tip geprobeerd maar dan in het incognito venster van Firefox. Ik kom dan niet door de eerste inlog voor Mijn Telfort Internet, ik krijg de melding: "Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens".
Zal het nog eens proberen op Apple in private mode van Safari en op PC met Chrome.

Ook de tip van Peterx m.b.t. de tweede inlog zonder @telfort.nl helpt bij mij niet.
Zojuist onder windows 10 met Chrome in incognito modus geprobeerd: Zelfde melding over java script, werkt dus nog niet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, wat fijn dat het is gelukt.

@Nultra,

Is het bij jou inmiddels gelukt of ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?