beantwoord

Kan e-mailadres niet wijzigen

• 21 september 2019
  • 15 reacties
  • 251 keer bekeken

Krijg volgende melding zodra ik bevestigd heb:https://

https://
https://
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2019, 13:06

Ik was op dat moment al vrij @JurgenD, waardoor ik de gegevens toen niet meer kon verbergen. Gelukkig heeft een collega dat vanmorgen al voor ons gedaan, zodat je gegevens nu privé op jouw profiel staan :)
Met die gegevens heb ik het contact e-mailadres van dat mobiele nummer nu aangepast, vanaf nu krijg je alle mails op hetzelfde adres waar je de berichten van het forum ook op ontvangt. Is dat de hele wijziging die je wilde doen, of kan ik nog iets voor je doen?
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @JurgenD, welkom op het forum. Die rode melding geeft inderdaad aan dat er iets niet is gelukt. Wat wilde je precies wijzigen aan een e-mailadres, of is het het contact e-mailadres wat je wilde wijzigen voor een abonnement? En via welke link (aangezien die melding het daar specifiek over heeft) probeerde je dat te wijzigen? Ik hoor de toelichting graag van je, zodat ik met je mee kan kijken.
Hoi Jasper, ik wil mijn e-mail adres wijzigen omdat ik ben veranderd van provider. Na dat ik de wijziging heb ingevoerd krijg ik eerste een sms met code die ik succesvol kan invoeren. Daarna krijg ik op mijn nieuwe mailadres een link toegestuurd om mijn nieuwe adres te bevestigen. Daar loopt het mis en stuurt hij de foutmelding die ik toe heb gevoegd.
omdat ik ben veranderd van provider.

Hallo @JurgenD , betekent dat dat je nu géén klant meer bent van Telfort?
Reputatie 8
Badge +11
Het gaat om het contact e-mailadres dus, het adres waar facturen en dergelijke naar worden gestuurd? Als je bent overgestapt naar een andere provider, voor welk abonnement probeer je dit nu te wijzigen dan? Is dat bijvoorbeeld bij het mobiele abonnement omdat je nu een e-mailadres hebt van de nieuwe provider? Zoals je merkt probeer ik het plaatje nog compleet te krijgen, als ik weet waar je welk e-mailadres precies wilt wijzigen kan ik ook kijken of ik het voor je kan aanpassen.
Hoi, Ik ben niet weg bij telfort. Het gaat om het veranderen van mijn huidige contact e-mail adres van mijn mobile nummers die ik bij telfort heb. Ik probeer het te veranderen bij 06xxxxxxxx en dat lukt niet. Het oude mail adres is xxx. Mijn nieuwe mailadres is xxx

Admin: Gegevens uit post verwijderd en verplaatst naar je profiel
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt je privégegevens beter verwijderen. Iedereen kan ze nu zien.
De drie puntjes onder je post > Bewerk.
Beste GJC, bedankt voor de tip. Ik zie echter geen bewerk staan onder de 3 puntjes.
Dat staat er blijkbaar alleen als de post nog niet gelezen of beantwoord is.
Reputatie 8
Badge +11
Nee, dat bewerken is het eerste uur na plaatsing nog mogelijk. Een van de moderators van Telfort zal het wel weghalen, hoewel ik dat voor maandag niet meer verwacht.
@ Jasper: kan jij de prive gegevens weghalen uit de post die ik als reactie op jouw vraag heb gestuurd?
@ Jasper: kan jij de prive gegevens weghalen uit de post die ik als reactie op jouw vraag heb gestuurd?

@Jasper - Telfort
Dit gaat beter. Zat bij jou een spatie tussen @ en Jasper
Reputatie 8
Badge +11
Ik was op dat moment al vrij @JurgenD, waardoor ik de gegevens toen niet meer kon verbergen. Gelukkig heeft een collega dat vanmorgen al voor ons gedaan, zodat je gegevens nu privé op jouw profiel staan :)
Met die gegevens heb ik het contact e-mailadres van dat mobiele nummer nu aangepast, vanaf nu krijg je alle mails op hetzelfde adres waar je de berichten van het forum ook op ontvangt. Is dat de hele wijziging die je wilde doen, of kan ik nog iets voor je doen?
@Jasper - Telfort Als ik inlog bij mijn telfort zie ik nog steeds mijn oude e-mail adres. Bij 2 andere telefoonnummers kan ik het e-mailadres ook niet vervangen....
Reputatie 8
Badge +11
Als ik het mobiele abonnement met het nummer wat in je profiel staat open, zie ik het nieuwe e-mailadres wel staan. Ik begrijp dat je het bij meer abonnementen wilt wijzigen dus? Zou je me een privébericht kunnen sturen met alle abonnementen waarbij ik het kan controleren/wijzigen? Daar heb je wat meer ruimte dan in het profiel en kan je van elk abonnement waar het gewijzigd moet worden de nodige informatie toevoegen. Daarna zal ik je hier in het topic laten weten als ik het heb kunnen wijzigen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @JurgenD, ik heb je privébericht ontvangen. Van de nummers die je daar noemde stond het juiste e-mailadres al bij de eerste 2 ingesteld. Bij de anderen nog niet, daar heb ik het nu ook gewijzigd. Als het goed is zijn alle abonnementen nu dan voorzien van het iCloud e-mailadres.

Reageer