beantwoord

Instellingen voor email verzenden vanaf mobiel

• 25 februari 2018
  • 6 reacties
  • 466 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zit al jaren te kloten omdat ik mijn smtp-server niet ingesteld krijg op mijn mobiel (Samsung S2 Plus, daarna S5 en nu S7 lukthet gewoon niet). (sinds de beveiligingsupdate oid als ik de berichtgeving nog goed heb)
Op de S2 Plus deed hij het wel, maar na die update niet meer.

Gebruik nu wel een app waarbij het lukt, maar die verwijderd meteen mail van de server. Dus niet heel fijn.

Nu las ik een topic dat iemand zijn wachtwoord had gewijzigd (van telfort) en dat het toen wel lukte.
Nu gebruik ik voor mijn mail nog steeds mijn oude ww (wat ik jaren terug van Tiscali) heb ontvangen.
Thuis werkt alles gewoon.
Op de laptop verzenden in geen punt.

Op wifi ook,

Maar op 4G van Telfort lukt het niet.

Zou het te maken kunnen hebbn dat mijn oude wachtwoord (8 letters) uit alleen hoofd- en kleine letters bestaat?

Als ik ga naar ww wijzigen, wordt er aangegeven Hoofd, kleine en cijfers.

Zou het een optie zijn??
Heeft iemand (mods) hier wel eens van gehoord / ervaring mee.
icon

Beste antwoord door marrich77 25 februari 2018, 16:13

Inmiddels toch mijn ww gewijzigd.
En ik kan nu de mails ontvangen op mijn s7.
Eindelijk na paar jaar kloten.
Staat nu ook een melding ergens op het forum ww wijzigen en dan moet het lukken
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1
Inmiddels toch mijn ww gewijzigd.
En ik kan nu de mails ontvangen op mijn s7.
Eindelijk na paar jaar kloten.
Staat nu ook een melding ergens op het forum ww wijzigen en dan moet het lukken
Reputatie 7
Badge +7
Hoi marrich77, bedankt voor je uitleg. Ik begrijp dat je voorheen niet kon verbinden met onze mailserver, ook niet als je deze instellingen gebruikte. Kan je aangeven welke foutmelding je te zien kreeg bij het invullen van de SMTP server en ook aangeven welke instellingen je uiteindelijk hebt gebruikt?
Reputatie 1
smtp kon niet verbiden met server oid stond er steeds.
Heb veel met medewerkers aan de lijn gehangen, maar die snapte het niet.

Zoals mijn laatste bericht aangeeft. Ik heb mijn mail wachtwoord gewijzigd (had nog een wachtwoord dat ik 15 jaar terug van Tiscali had gekregen)
Na het wijzigen is het gelukt.

Instellingen op de site kloppen wel gewoon.
Maar er was mij door medewerkers nooit verteld dat ik het wachtwoord van mijn mailbox moest wijzigen om dit werkend te krijgen.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor de toelichting. Ik vink jouw eerdere reactie aan als antwoord. Fijn dat je het met ons deelt! 🙂
Reputatie 1
Daar zijn fora toch voor?
Vind het altijd erg vervelend als men zegt het is opgelost en laat nooit weten hoe.
Reputatie 7
Badge +7
Daar zijn ze zeker voor! Onbeantwoorde zaken zijn inderdaad niet fijn. Desalniettemin vind ik het wel op zijn plaats je te bedanken! 😳

Reageer