beantwoord

instellingen mailbox op samsung A6

• 24 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Bij aankoop samsung A6 word standaart eerst een Gmail mailaccount aangemaakt maar als ik een Telfortmailaccount hier bijvoeg gaat het fout. Bij winkel van Telfort is het telfort mailaccount eerst weer verwijdert en onder Google ingebracht. Beide mailaccounts zijn nu zichtbaar. Het Gmail account werkt naar behoren maar met de inbox van het Telfort imap account krijg ik bij de inkomende poort 993 met beveiligingstyp SSL/TLS de melding is niet voltooid kan geen verbinding maken met de server.
Graag uitkomst
icon

Beste antwoord door albertje 26 augustus 2018, 12:23

Oplossing is gevonden door het IMAP email account bij google weg te halen en opnieuw in te brengen Samsung , daarna komen de mails wel binnen
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi albertje, welkom op het Forum. Ik begrijp dat jouw telfortmail niet werkt op jouw telefoon. Dat is niet fijn. Er lijkt zo iets mis te gaan met de instellingen al lijken deze zo op het eerste moment wel goed te staan. Zou je het account eens opnieuw willen instellen volgens de stappen op de website? Werkt het hierna?
Oplossing is gevonden door het IMAP email account bij google weg te halen en opnieuw in te brengen Samsung , daarna komen de mails wel binnen
Reputatie 8
Badge +11
Super om te lezen. Bedankt voor het delen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer