beantwoord

Instellingen Concepts Email voor Outlook 365

• 1 december 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

We zijn al wat veranderingen verder maar we maken nog altijd gebruik van hetzelfde Concepts-emailadres (en een tweetal aliassen onder concepts)

Nu moet je wel eens wat vernieuwingen doorvoeren dus hebben we een nieuwe laptop en het nieuwe office 365 aangeschaft. 

Ik krijg niet de juiste instellingen voor een POP of IMAP mail-account voor de concepts voor elkaar. 

Kan iemand mij voorzien van de goede instellingen?

alvast dank

Con

icon

Beste antwoord door con66 1 december 2019, 14:56

Zelf opgelost…. 

of eigenlijk op de KPN-forum gevonden

er zit een bugje in de wizard, en de oplossing is hier vindbaar

https://forum.kpn.com/e-mail-10/outlook-2016-wizard-weigert-email-in-te-stellen-434437

Bekijk reactie

4 reacties

Zelf opgelost…. 

of eigenlijk op de KPN-forum gevonden

er zit een bugje in de wizard, en de oplossing is hier vindbaar

https://forum.kpn.com/e-mail-10/outlook-2016-wizard-weigert-email-in-te-stellen-434437

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @con66, welkom hier op het Telfort forum! Lastig dat het eerst niet lukte met de instellingen voor je Concepts e-mailadres, maar ik lees dat je ze later zelf gevonden hebt. Wat goed, en ook fijn dat je ze hier deelt :slight_smile: Mogelijk zijn anderen daar ook weer mee geholpen. 

Mocht je toch nog iets opmerken of als je vragen hebt, laat het hier gerust weten.

Reputatie 1

Ik zat ook met een soortgelijk probleem. Bij mij was het zo dat ik mijn al lang bestaand concepts mail adres kon toevoegen na een opnieuw geïnstalleerde Office 2016. Dit mailadres is alleen maar in gebruik voor communicatie met Telfort, voor dit forum en als beveiligings adres voor gmail. Na lang zoeken op dit forum, googlen en de website van Schoone PC kwam ik er niet uit. Tot dat ik na enkele dagen er achter kwam dat je bij een @concepts mailadres en glasvezel je niet de POP server ****@concepts.nl  en ook niet @telfort.nl moet gebruiken maar @telfortglasvezel.nl  Het was handig geweest dat ze bij Telfort dat nou net ook eens op hun service pagina hadden gezet. dat had me dagen frustratie gescheeld.

By the way hoe kan ik meldingen krijgen van reacties op deze posting., niet via mijn concepts mailadres maar via gmail? Hoe is dat te veranderen?

Reputatie 8
Badge +10

@JvanR Jammer om te horen dat je zo lang hebt moeten zoeken. Ik ben wel blij dat je het uiteindelijk gevonden hebt. Dankjewel voor deze feedback en dat je jouw bevindingen hier deelt! Dat is leerzaam voor ons, en mogelijk zijn andere bezoekers er ook mee geholpen.

Je ontvangt de notificaties van het forum op het e-mailadres waar je het account mee hebt aangemaakt. Ik zie inderdaad dat je jouw forumaccount hebt aangemaakt met het Concepts e-mailadres, waardoor je de notificaties daarop ontvangt. In verband met veiligheid van forumaccounts kan het e-mailadres niet worden aangepast. Wat je wel kan doen, is een nieuw account op het forum aanmaken met het e-mailadres waarop je de notificatiemails wilt ontvangen.

Reageer