beantwoord

Instellen mail op Huawei P30 lite

• 14 september 2020
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Precies gewerkt via toestelhulp.  Na instellen van pop3 en kiezen voor volgende blijf ik de foutmelding krijgen dat mij ww of gebruikersgegevens niet goed zou zijn, terwijl ik zeker weet dat dit klopt.

telefonisch geprobeerd contact te zoeken, maar na het inspreken krijg ik alleen een link naar de toestelhulp. 
super frustrerend.

icon

Beste antwoord door Goofy506 14 september 2020, 19:53

@Willy2 ja ook al. Uiteindelijk maar de oude gegevens ingevoerd en … drumrole…. hij doet het😊. Dus helemaal niet met mijn “nieuwe” mailadres, maar gewoon met mijn oude gebruikersnaam😉

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 1

Even door de andere topics gebladerd, maar ook met imap instellingen kom ik niet verder. Krijg om een of andere reden geen verbinding met server. Ook al met en zonder WiFi geprobeerd. 
hellup🤪

Reputatie 3
Badge

@Goofy506 :

Heb je dit al geprobeerd ?

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wachtwoord-telfort-e-mail-wijzigen.htm

Reputatie 1

@Willy2 ja ook al. Uiteindelijk maar de oude gegevens ingevoerd en … drumrole…. hij doet het😊. Dus helemaal niet met mijn “nieuwe” mailadres, maar gewoon met mijn oude gebruikersnaam😉

Reputatie 3
Badge

@Goofy506 :

Vraagje: wat staat bij jou achter het “@” teken ? Misschien "Concepts.nl". ?

En als de oude manier van inloggen niet meer werkt dan moet je de nieuwe manier gebruiken. En je bent daarmee niet de enige ……………...

Reputatie 1

@Willy2  achter mijn @ staat telfortglasvezel.nl. Wel een beetje jammer dat je een mail krijgt over een nieuwe manier van inloggen en het werk gewoon niet. Het lijkt de overheid wel😂

Reputatie 3
Badge

@Willy2  achter mijn @ staat telfortglasvezel.nl. Wel een beetje jammer dat je een mail krijgt over een nieuwe manier van inloggen en het werk gewoon niet. Het lijkt de overheid wel😂

Nee, er is iets anders aan de hand. Onder Telfort vallen ca. 70 domeinnamen (w.o.  @telfortglasvezel.nl en @concepts.nl) en die moeten allemaal worden omgezet naar één inlogsysteem en emailsysteem. En deze domeinen kunnen allemaal subtiele verschillen hebben (denk: POP, IMAP, TLS, SSL, etc, etc) zodat de hele operatie heel veel tijd in beslag gaat nemen en de nodige problemen oplevert. Officieel zou het emailsysteem op 24 augustus j.l. worden overgezet maar er waren mensen die pas ca. 5 dagen later de nieuwe manier van inloggen konden gebruiken, Telfort/KPN heeft al toegegeven dat ze meer problemen tegenkwamen dan gedacht. Vergeet ook niet dat het “ineenschuiven” van Telfort & KPN al begin vorig jaar begon.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Goofy506, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het voor jou weer werkt!

Je had het volledige adres al als gebruikersnaam ingesteld blijkbaar, dat scheelde voor jou weer. Voor heel veel adressen hoefde dat namelijk niet en heel veel mensen hadden daarom alleen het stuk voor de @ als gebruikersnaam ingesteld. Dat is nu dus veranderd, maar ik kan me voorstellen dat het verwarrend kan overkomen voor jou omdat jij het al wel zo had ingesteld. Niets meer aan veranderen als het werkt :wink:

Reputatie 1

@Jasper - Telfort Bedankt, dan snap ik ook waarom al mijn acties niet hielpen😂🤣

Reputatie 3
Badge

@Goofy506 :

Op het moment dat de oude manier van inloggen niet meer werkt, is dat het teken dat je moet overstappen naar de nieuwe manier.

Reageer