beantwoord

Inloggen webmail met @tiscali.nl account

• 17 april 2019
  • 5 reacties
  • 1714 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn ouders maken nog gebruik van een @tiscali.nl account. Volgens https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/inloggen-webmail.htm kan ik dan inloggen op de normale Telfort webmail site, maar bij het invullen van het e-mailadres verschijnt de melding "Met dit e-mailadres kun je hier niet inloggen."

Hoe kom ik toch in het e-mailaccount?
icon

Beste antwoord door Enterprise 17 april 2019, 21:33

@telfort.nl is een alias van @tiscali.nl dus probeer het eens met @telfort.nl.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@telfort.nl is een alias van @tiscali.nl dus probeer het eens met @telfort.nl.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @graafderk, ik zie dat jouw ouders niet kunnen inloggen. Ik begrijp dat het e-mailadres niet herkend wordt. Nu heeft Enterprise al een suggestie gegeven. Is het daarmee gelukt?

In Mijn Telfort kun je ook de e-,mailadressen beheren. Staat daar het e-mailadres wel tussen?
Reputatie 1
Met de suggestie van @Enterprise is het inderdaad gelukt. Misschien wel even de gelinkte help pagina laten wijzigen, want blijkbaar kun je met geen enkel @tiscali.nl adres meer inloggen.
Reputatie 8
Badge +9
Met de suggestie van @Enterprise is het inderdaad gelukt. Misschien wel even de gelinkte help pagina laten wijzigen, want blijkbaar kun je met geen enkel @tiscali.nl adres meer inloggen.
Ik heb het ook even uitgeprobeerd en je kan (sinds kort blijkbaar?) inderdaad op de webmail niet meer inloggen met een @tiscali mailadres.
Ik kan me vergissen maar niet niet zo lang geleden kon dit nog wel dus dit is zonder kennisgeving aan de ex-Tiscali klanten gewijzigd.

Inloggen met @tiscali.nl lukt overigens nog wel met het eigen emailprogramma op de PC, tablet etc.
Reputatie 8
Badge +11
Fijn om te lezen dat het gelukt is. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zal de feedback meenemen en mocht je nog vragen hebben. Laat het vooral weten.

Reageer