beantwoord

Inloggen Webmail lukt niet

• 4 mei 2016
  • 17 reacties
  • 439 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Graag wil ik weten waar ik mijn vraag kan stellen over het inloggen van de webmail.
Ik kan niet inloggen bij 1 mail adres op de website. wel kan ik bij al mijn andere mail inloggen.
het betreft hier om een xmsnet mail adres.

Ik wacht jullie reactie af
icon

Beste antwoord door Stezie 7 juni 2016, 15:26

Na enkele aanpassing die gedaan zijn door de 3e lijn kan ik weer inloggen op de webmail
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Dat kan hier. En je hebt je vraag gesteld.

Hier staat info over een vergelijkbare vraag. Met antwoord.
https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/migratie-xmstelfort-52766
Reputatie 2
Badge
Zoals je kan lezen gaat het zo wie zo bij mij niet om een migratie.
Ik ga er vanuit dat er denk ik iets fout gaat bij Telfort. Heb namelijk ook al geprobeerd met een nieuwe ww en dan kom ik er nog niet in.
Geen migratie? Zit je niet bij Telfort dan??
Reputatie 2
Badge
Als ik aan geef dat ik wel bij mijn andere mails kan komen en alleen 1 mail niet. ga ik niet uit van een migratie fout.
bij een migratie fout zou ik de ww niet kunnen aanpassen. en ja ik zit nu wel bij Telfort, als ik niet bij Telfort zou zitten had ik hier geen melding hoeven te plaatsen over mij mail probleem
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stezie! Je geeft aan niet te kunnen inloggen met een XMS e-mailadres op webmail. Probeer je dan in te loggen met dát adres of met de mailbox die bij dat adres hoort? Je mag namelijk, indien je gebruikmaakt van ons Webmail platform, inloggen met de naam van de mailbox (deze eindigt namelijk op telfort.nl), je kunt vervolgens in webmail vanaf jouw xmsnet.nl adres mailen.

Mocht dit geen antwoord op je vraag zijn, wil je dan laten weten welke foutmelding je precies ziet? Ik help je graag verder! 🙂
Reputatie 2
Badge
Dit is de melding die alleen bij 1 mailbox krijgt
met de andere 4 mailboxen heb ik geen probleem mee.
Reputatie 2
Badge
Dit is de melding die alleen bij 1 mailbox krijgt
met de andere 4 mailboxen heb ik geen probleem mee.

https://webmail.xmsnet.nl
inloggen met het mail adres en de daar bij horende ww
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stezie! Ik wil je verzoeken in te loggen op Mijn Telfort en daar het wachtwoord te wijzigen van de mailbox waarmee je niet goed kunt inloggen. Ik verwacht dat je na het wijzigen hier gewoon mee kunt werken.
Reputatie 2
Badge
Beste Michael,

Zoals ik dit al eerder aangegeven heb, heb ik dit al gedaan en dat heeft niet geholpen
krijg nog steeds de zelfde melding "aanmelden mislukt"
Reputatie 2
Badge
Beste Michael,

Tot opheden kan ik nog steeds niet inloggen bij de webmail van XMSnet met 1 mail adres.
Kan hier naar gekeken worden met wat er niet goed gaat.
Ik heb de ww aangepast en krijg nog steeds de zelfde foutmelding.

Ik wacht je reactie af
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 2
Badge
bij deze verstuurd
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Mijn collega's nemen binnen twee werkdagen contact met jou op en zullen je telefonisch assisteren. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 2
Badge
Vandaag om ongeveer 18:00 iemand aan de lijn gehad.
Deze heeft iets laten aanpassen

Op dat moment had ik al een fout melding maar deze is tot op heden nog niet weg.

plaatje betreft de melding
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stezie, excuses voor de late reactie. Ik heb dit wederom aan mijn collega's voorgelegd. Deze nemen binnen twee werkdagen contact met jou op.
Reputatie 2
Badge
Na enkele aanpassing die gedaan zijn door de 3e lijn kan ik weer inloggen op de webmail
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Stezie! Fijn dat het is opgelost. 🙂