beantwoord

Inloggen via Concepts webmail werkt ineens niet meer

• 16 juli 2018
  • 3 reacties
  • 680 keer bekeken

Hallo Telfort,

Sinds vorige week lukt het me niet meer om in te loggen via Concepts webmail en ook via Outlook krijg ik een pop-up scherm om wachtwoord in te vullen. Maar aan wachtwoord is niks veranderd.
Ik gebruik al héél lang hetzelfde e-mailadres. Zou erg geholpen zijn als het weer werkt.

Mvrg. J.Vermeulen
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 juli 2018, 13:47

Merci! Met het e-mailadres zelf heb ik ook geen verdere gegevens kunnen achterhalen. Kan het zijn dat je het e-mailadres had op een ander adres en dat het niet mee is verhuisd? In dat geval kan je het oudere adres (of adressen) ook in je profiel invoeren, zodat ik verder voor je op zoek kan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi Joeri, welkom op het Telfort forum! Als je tot vorige week nog gewoon kon inloggen op je mailbox en het dan opeens niet meer mogelijk is, is het vreemd natuurlijk. Ik ben direct gaan zoeken met de adres gegevens die je op je profiel hebt ingevoerd, daarmee heb ik geen abonnementen kunnen vinden. Zou je op je profiel (bijvoorbeeld bij het klantnummer) ook het bewuste e-mailadres in kunnen voeren en me hier een reactie kunnen geven? Dan kan ik daarmee aan de slag gaan.
Beste Jasper, hartelijk dank voor het reageren. Ik heb in mijn profiel onder 'extra informatie' wat informatie neergezet. Hopelijk kun je dat openen.

Met vriendelijke groett.
Joeri Vermeulen
Reputatie 8
Badge +11
Merci! Met het e-mailadres zelf heb ik ook geen verdere gegevens kunnen achterhalen. Kan het zijn dat je het e-mailadres had op een ander adres en dat het niet mee is verhuisd? In dat geval kan je het oudere adres (of adressen) ook in je profiel invoeren, zodat ik verder voor je op zoek kan.

Reageer