beantwoord

Inloggen: serverwachtwoord gewijzigd? Niet door mij!

• 11 maart 2020
  • 4 reacties
  • 489 keer bekeken

Reputatie 1

om 14:05 heb ik nog mail ontvangen, nu krijg ik op zowel mijn telefoon als mijn laptop (outlook) een foutmelding. Mijn telefoon zegt dat het serverwachtwoord is gewijzigd, maar ik heb niks gedaan! In outlook "fout bij zenden/ontvangen”.

Help?!

icon

Beste antwoord door C00b 11 maart 2020, 15:36

Oh het werkt weer! (vanzelf!) :relaxed:

Dacht even dat het account was gehackt ofzo :scream:

Dit topic mag weg van mij...

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

Oh het werkt weer! (vanzelf!) :relaxed:

Dacht even dat het account was gehackt ofzo :scream:

Dit topic mag weg van mij...

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @C00b, dat is een vreemde foutmelding die je kreeg! Gelukkig is het vanzelf weer hersteld, maar ik heb geen idee wat het geweest kan zijn. Hou het voor de zekerheid even in de gaten, als het toch terugkeert kunnen we kijken of we er meer over kunnen vinden.

Reputatie 1

Hoi @C00b, dat is een vreemde foutmelding die je kreeg! Gelukkig is het vanzelf weer hersteld, maar ik heb geen idee wat het geweest kan zijn. Hou het voor de zekerheid even in de gaten, als het toch terugkeert kunnen we kijken of we er meer over kunnen vinden.

Ik zag op allestoringen rond het tijdstip van mijn probleem een grote piek aan storingsmeldingen, hopelijk een eenmalig iets bij jullie. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie er aan onze kant niets over terug, laten we hopen dat het zo blijft en niet terugkeert :slight_smile:

Reageer