beantwoord

Inloggen op webmail lukt niet

• 21 december 2019
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn mail, en nee ik heb mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet vergeten. kan iemand me helpen??

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 december 2019, 12:26

Hoi @anoniempjeee, dat het inloggen niet lukt is vervelend. Ik ben net als Jan benieuwd wat er precies misgaat. Krijg je er een foutmelding te zien of gebeurt er iets anders? Als je met dezelfde gegevens in een e-mailprogramma op een computer, telefoon of tablet probeert in te loggen, lukt het dan wel of ook niet? We horen het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @anoniempjeee , wat voor (fout)-melding krijg je als he probeert in te loggen?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @anoniempjeee, dat het inloggen niet lukt is vervelend. Ik ben net als Jan benieuwd wat er precies misgaat. Krijg je er een foutmelding te zien of gebeurt er iets anders? Als je met dezelfde gegevens in een e-mailprogramma op een computer, telefoon of tablet probeert in te loggen, lukt het dan wel of ook niet? We horen het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @anoniempjeee, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om in te loggen? Als dat niet zo is kan je hieronder reageren en dan kijken we met je mee.

Reageer