Inloggen op Webmail lukt niet

• 23 oktober 2019
  • 22 reacties
  • 402 keer bekeken

Badge +1

hoewel wachtwoord goed is lukt niet inloggen.

Ik kan nergens op Mijn Telfort zien waar moet ik wachtwoord voor web mail veranderen. Super irritant.

A

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

22 reacties

Badge +1

Wachtwoord en gebruikersnaam zijn correct.

Aub reactie.

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je al bestaande topic hierover

Reputatie 8
Badge +17

Kom je met je wachtwoord wel in de webmail zoniet dan kun je inloggen op je mijn Telfort thuis en dan kiezen voor het kopje e mail daar kun je het wachtwoord wijzigen voor het betreffende e mail adres.

Badge +1

onder dat kopje kan ik de webmail niet vinden. 

Waar kan ik de wachtwoord van de webmail opnieuw vragen dan ?

Enige dat ik opvragen kan is de wachtwoord van Mijn Telfort en ik ben al daar.

Ik vind het super irritant en absoluut onduidelijk.

Heb geen goed gevoel over KPN en Telfort samen.

Badge +1

Graag reactie van Telfort medewerker .

Badge +1

Voor Jimny : mijn probleem is juist dat ik niet inloggen kan in de web mail, hoewel de wachtwoord goed is. (of was Tot 1 week geleden)

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @dpand1, niet fijn dat inloggen op Webmail niet lukt. Goed dat je het laat weten, zodat we je hiermee kunnen helpen.

Ik begrijp dat het wachtwoord goed zou moeten zijn, maar toch lukt het niet om in te loggen. Fijn om te horen dat je wel kan inloggen op Mijn Telfort. Het lijkt me goed om het wachtwoord voor je e-mailadres toch even opnieuw in te stellen. Als je ingelogd bent op Mijn Telfort, heb je bovenin het kopje ‘Thuis’. Daar staan weer verschillende andere opties direct onder, waaronder E-mail. Als je daarop klikt, kan je daaronder het wachtwoord van je e-mailadres aanpassen.

Laat je weten of het is gelukt?

Badge +1

Nee. Ik heb alles gedaan, nieuw wachtwoord, ben zelfs naar een KPN winkel geweest. Ik heb glasvezel maar de webmail was eigenlijk op telfort.nl . ik kon 1 week geleden nog imloggen.

Reputatie 8
Badge +17

Voor Jimny : mijn probleem is juist dat ik niet inloggen kan in de web mail, hoewel de wachtwoord goed is. (of was Tot 1 week geleden)

Heb je het  al eens via een andere browser geprobeerd 

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @dpand1, ik ontving ook je privéberichtje, niet fijn dat 't nog niet is gelukt. Ik heb je gegevens er voor de zekerheid bij gepakt en nagekeken of je e-mailadres actief is. Ik zie vanaf hier geen problemen, alles staat actief en ziet er goed uit. 

Op het stukje Telfort en KPN dat je noemt haak ik ook graag nog even in. Het klopt dat Telfort en KPN samen gaan, maar het is op dit moment nog niet zo ver. Bovendien heeft dat geen invloed op je e-mailadres. Dat blijft gewoon zoals je gewend bent.

Ik kan zelf helaas geen nieuw wachtwoord voor je instellen of aanvragen. Daarom hebben jimny en ik iets meer hulp van je nodig om dit op te kunnen lossen. Waar loop je precies op vast? Tot welke stap kom je wel en wat lukt er precies niet? Maakt het verschil als je een andere browser gebruikt, zoals jimny ook tipt? Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. 
Laat je het ons weten?

Badge +1

het lukt gewoon niet.

Ik zit nu op en ander browser. 

ik krijg steeds deze boodschaap.

“Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten?'.”

Reputatie 8
Badge +10

@dpand1 Ik zou het graag voor je oplossen, maar ik kan geen ander wachtwoord voor je instellen, zoals ik al eerder aangaf. Daarom raad ik je aan om de stappen die ik hier beschrijf te doorlopen. Dan kan je een nieuw wachtwoord instellen. 

Als dat echt niet lukt, dan heb ik meer informatie van je nodig om je te kunnen helpen. Als je me niet vertelt wat er precies mis gaat en tot welke stap je wel komt, dan kan ik je niet vertellen hoe het wel gaat lukken omdat ik daar niet genoeg informatie voor heb. Je kan natuurlijk ook bellen met de klantenservice, zodat mijn collega daar je er direct mee kan helpen.

Badge +1

ik heb al gezegd dat ik de stappen heb genomen.

er is maar een wachtwoord dat je in Mijn Telfort instellen kan  en dat heb ik gedaan.

Zelfs naar de KPN winkel geweest( samen met de medewerker nieuw wachtwoord gedaan.)

toch kan ik niet op een email met mijn eigen naam inloggen. 

Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

ma 28 okt. 08:54 (3 dagen geleden)

aan mij

Address not found

Your message wasn't delivered to ...@telfort.nl because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

email met ..@ telfortglasvezel.nl ook niet .

En ik blijf geloven dat iets te maken heeft met samen werking met KPN.

Met de klanten service op mijn kosten bellen vind ik geen goede oplosing.

Reputatie 8
Badge +17

Kom je wel in je mijn Telfort dan als je inlogt, dus niet te verwarren met je webmail 

Badge +1

ja, dat kan ik.

Ik heb juist ontdekt dat ik kan in email adres met @glasvezel.nl., maar alleen onder hoofd mail en niet onder alias.

De oude e mailadres met @telfort.nl  kan ik niet terug vinden en daar heb ik interesse voor.

Reputatie 8
Badge +17

Als het oude mailadres @Telfort.nl er niet bij staat ben je dat kwijt geraakt bij je overstap naar

glasvezel is mijn vermoeden, in onderstaande link uitleg over aanmaken mail adressen

https://forum.telfort.nl/e-mail-310/hoe-maak-ik-een-e-mailadres-aan-69230

Badge +1

Dank je, Jimny.

maar de e mail adres @telfort.nl werkte wel 2 jaar na overstappen bij glasvezel.

Het stopte eigenlijk 10 dagen geleden, toen ze begonnen met nieuwe email op komst en telfort word kpn.  Ik snap dat ze niet happy zijn met deze stelling, maar het is niet anders. 

ik heb van meerdere mensen hetzelve gehoord

Misschien kan iets met de link. Ga kijken.

Hallo @dpand1 de a.s. samenvoeging van Telfort met KPN is niet van toepassing op de bestaande e-mailadressen. De Telfort-adressen blijven gewoon bestaan en het enigste dat nu bezig is te veranderen is een software-update van de webmail en heeft ook niets met concrete e-mailadressen te maken.

Reputatie 8
Badge +10

Hi @dpand1, ik heb ook je privéberichtjes ontvangen en lees dat je een stapje verder bent. Het is ook fijn dat je me iets meer uitleg gegeven hebt, want dat zorgt ervoor dat ik je beter kan helpen.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en wil je allereerst geruststellen, jouw e-mailadres is gewoon actief en blijft gewoon bij jouw abonnement bestaan. Zoals eerder aangegeven staat het samen gaan van KPN en Telfort hier los van.

Ik begrijp dat je op Webmail wilt inloggen voor jouw telfortglasvezel e-mailadres. Dit is een e-mailadres, oftewel alias, die bij een mailbox hoort. Het alias hoort bij een overkoepelend e-mailadres, dat is de mailbox. In Webmail log je altijd in met de naam van de mailbox, dat is wat je ook in Mijn Telfort ziet staan en wat je me ook stuurde in je privébericht. Vervolgens kan je vanuit Webmail e-mails sturen vanaf het alias dat je bedoelt (dus jouw eigen e-mailadres).

Het gaat mis doordat je in Webmail probeert in te loggen met het e-mailadres. Als je mijn advies hierboven volgt en inlogt met de naam van de mailbox, dan kom je gewoon in Webmail en kan je versturen vanaf je eigen e-mailadres. Ik hoor graag of het zo duidelijk is en of het is gelukt. Zo niet, laat dan precies weten waar je op vast loopt, dan kunnen we je daarmee helpen.

Badge +1

"Ik begrijp dat je op Webmail wilt inloggen voor jouw telfortglasvezel e-mailadres”

Sorry, maar je begrijpt het helemaal niet .

Ik probeer in te loggen op Webmail met mijn oude e mail adres,  naam@telfort.nl.( naam dus  dus zonder glasvezel.nl)

En dit heb ik jaren gebruikt tot nu 3 weken geleden op de manier dat ik nu niet meer kan omdat zoals al je verteld heb , de e mail wordt niet herkent. Ik weet niet hoe ik meer duidelijk kan zijn. Ik heb je dit herhaald vertelt in de privé bericht.

Onterecht dat iemand alleen een “Like “ kan kiezen.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @dpand1, volgens mij hebben we op de een of andere manier last van miscommunicatie. Ik doe mijn best om je te helpen, maar dat kan ik alleen doen op basis van de informatie die je mij geeft. Deze conclusie trok ik omdat je me in het privébericht vertelde dat je wel kan inloggen met jouw telfortglasvezel mailbox, maar niet met de alias. De alias die je noemt eindigt ook op telfortglasvezel, vandaar dat ik je stappen en tips gaf om daar gebruik van te maken. 

Ik stuur je een privébericht met de mailboxen en bijbehorende aliassen die je hebt (aangemaakt) bij jouw abonnement. Ik hoor graag van je om welk e-mailadres het precies gaat, zodat we op dezelfde lijn zitten. Dan kijken we vanaf daar verder.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @dpand1, ik ontving je privébericht met het e-mailadres dat je bedoelt. Dit e-mailadres is niet bekend in onze systemen, vandaar dat je er niet mee kan inloggen op Webmail. De e-mailadressen die actief zijn bij jouw abonnement, heb ik je eerder in een privébericht toegestuurd. Dat zijn de e-mailadressen die je kan gebruiken en waar je Webmail mee kunt gebruiken.

Weet je zeker dat je niet voorheen het telfortglasvezel e-mailadres gebruikt hebt? Deze is precies hetzelfde, behalve dat het eindigt op @telfortglasvezel.nl in plaats van @telfort.nl.

Badge +1

Weet je zeker dat je niet voorheen het telfortglasvezel e-mailadres gebruikt hebt?"” 

Sorry, maar ik vind dit echt een dom vraag. Dit was zelfs de contact adres MIjn telfort.(tot de dag dat ik heb verandert omdat niet lukte in te loggen). De adres op ik alle post van Telfort(facturen, aanbiedingen kreeg).

Daarom ben ik zeker dat heeft te maken met de samen werking met KLM. 

AL 7 jaar gebruikt.

Maar ja . Ik twijfel niet je goede intenties. Maar ik verwachte dat je zal proberen achter te komen als wat ik zeg waar kan zijn. Het is misschien niet een standard probleem .

Bedankt voor de intentie, helaas blijf ik met een onopgelost probleem. 

Reageer