beantwoord

Inloggen op Webmail lukt niet

• 16 april 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

hoi Telfort ,

kan iemand mij helpen ? Ik heb al op jullie Facebook Pagina gestuurd maar krijg geen reactie.

lukt mij niet op mijn webmail te inloggen , ik heb zelfs wachtwoord verandert en zelfs een nieuwe e-mail aangemaakt maar hij geeft telkens aan de gebruiksnaam of wachtwoord bestaat niet.

Heel vervelend dit want ik wil gebruik maken van de e-mail.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 april 2019, 16:27

@Izabella23 Ik heb je het e-mailadres in een privébericht toegestuurd, het lijkt erop dat het fout ging bij de eerste letter van het e-mailadres. Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

6 reacties

Via Facebook kan het net als hier op het forum even duren voordat je antwoord krijgt.
Toen je klant werd heb je gegevens gekregen om in te loggen op Mijn Telfort en Webmail
Ik weet niet of dit nog steeds zo is maar de gebruikers namen voor Webmail en Mijn Telfort zijn bij mijverschillend. Mischien dat het daar fout gaat of per ongeluk iets verkeerd ingevoerd.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Izabella23, niet handig dat inloggen op Webmail niet lukte, ondanks het wachtwoord dat je al opnieuw had in gesteld.

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice, en dat mijn collega je geholpen heeft met de gebruikersnaam. Is het inloggen op Webmail daarna gelukt? Ik hoor het graag als ik je ergens mee kan helpen 🙂
Nee nogsteeds niet krijg steeds melding dat gebruiksnaam niet goed is of wachtwoord
Reputatie 8
Badge +9
@Izabella23 dat is jammer. Probeer je via deze pagina in te loggen op Webmail? Via wat voor apparaat en internetprogramma probeer je het? Ik stuur je voor de zekerheid ook een privébericht, om te controleren met welke gebruikersnaam je inlogt. Laat je hier weten hoe het is gegaan?

Is er een bepaalde reden waar je voor wilt inloggen in Webmail, en kan ik je daar misschien ook mee helpen?
Reputatie 8
Badge +9
@Izabella23 Ik heb je het e-mailadres in een privébericht toegestuurd, het lijkt erop dat het fout ging bij de eerste letter van het e-mailadres. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Izabella23, via een privébericht hebben we de fout gevonden, en kan je weer inloggen in Webmail 🙂 Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen, maak dan gerust een nieuw topic aan.

Reageer