inloggen lukt niet

• 5 januari 2019
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

het lukte mij niet in te loggen; op mijn telfort vinkte ik webmail inloggen aan, probeerde in te loggen ,maar dat lukte niet omdat ik sinds enige tijd digetaal aangesloten ben en webmail inloggen (analoog) daarop niet reageerde, ik surfte door via "ander emailadres" naar "telfortglasvezel" etc.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
hoi annedirk, ik lees dat het niet lukt om in te loggen de webmail? Dat is wel erg balen. Wat gaat er precies mis bij het inloggen? Krijg je nog een foutmelding of dergelijke? Gebruik je wel de juiste site? Heb je beide geprobeerd?

Werkt dit allemaal niet, dan kun je via Mijn Telfort het wachtwoord van jouw webmail wijzigen. Op deze pagina lees je daar meer over.
het inloggen lukte niet, maar zo wel: in mijn telfort rechtsboven "webmail" aanvinken, daarna niet inloggen maar kiezen voor "op ander emailadres inloggen", waarna "telfort glasvezel", etc.
Reputatie 8
Badge +11
En als je nou eens niet naar telfortglasvezel gaat? En gewoon op inloggen klikt? Lukt het daar? Zo niet, zou je dan screenshots willen sturen van wat je ziet? Zo krijg ik een duidelijker beeld van waar je tegen aan loopt. Zou je dan wel jouw persoonlijke gegevens willen afschermen? Het is niet handig om die te tonen op dit openbaar forum.

Reageer