beantwoord

Inloggen in webmail lukt niet

• 12 oktober 2020
  • 10 reacties
  • 296 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kan zins een paar dagen niet meer in webmail (Telfortglasvezel ) . Krijg te horen dat" Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend".  Dat is raar omdat ik op mijn iPhone wel de mail kan inzien met dezelfde credentials.

ook mis ik e-mail die ik verplaatst heb naar andere postbussen. Lijkt erop dat wat oudere mail verwijderd wordt. 

graag een oplossing,

grt René 

icon

Beste antwoord door furby66 12 oktober 2020, 11:43

Pf eindelijks opgelost, nog maar een keer het wachtwoord gewijzigd (in hetzelfde) en nu doet de webmail het wel.

tnx 

grt René 

Bekijk reactie

10 reacties

Hallo @furby66 , zie onderstaande link:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

en de toelichting bij het inlogdeel als je wilt inloggen via de webmail.

Reputatie 1

Jan bedankt voor de snelle reactie, 

bovenstaande had ik gezien.  Blijkbaar doe ik nog steeds iets niet goed.

even voor mijn duidelijkheid…. inloggen voor webmail Telfortglasvezel is nu op https://webmail.kpnmail.nl

met mijn hoofd e-mail adres en aliassen kan ik niet inloggen. 
wachtwoord is goed, werkt immers ook op ingestelde mail op iPhone/iPad .

heb geen idee wat ik niet goed doe bij webmail.

‘grt René 

Hallo @furby66 , of deze:

TFT-webmail

Je komt bij beide in dezelfde webmail met een KPN-logo.

Reputatie 1

Als ik op jou link klik kom ik uit bij webmail Telfort . Niet bij webmail Telfortglasvezel.  Ook geen kpn logo .

wel kan ik daar inloggen met het (oude) Telfort account. Das nu net wat ik niet wil…. ik moet naar glasvezel.

Hallo @furby66 , er 1 maar 1 TFT-webmail en 1 KPN-webmail.

Je volledige emailadres (lees gebruikersnaam) en je juiste wachtwoord bepaalt je inlog.

Reputatie 1

Pf eindelijks opgelost, nog maar een keer het wachtwoord gewijzigd (in hetzelfde) en nu doet de webmail het wel.

tnx 

grt René 

Hallo @furby66 , goed om te lezen dat het nu werkt.:relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @furby66, goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Waar moest je het wachtwoord precies wijzigen? Was dat in Mijn Telfort (of in MijnKPN, als je al bent overgezet), of in het mailprogramma? 

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

ik heb het wachtwoord opnieuw gewijzigd in mijn Telfort. Let wel exact hetzelfde als het originele wachtwoord. Het werkte immers nog op de iPhone/iPad. Alleen webmail ging niet….nu dus wel weer.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is erg vreemd @furby66, je zou denken dat het wachtwoord het wachtwoord is, als je dat zo hebt ingesteld. Misschien was de verwerking bij het instellen niet volledig doorgelopen en heb je dat alsnog kunnen doen bij het opnieuw instellen, waardoor het nu weer werkt. Laten we nu ook van het wachtwoord afblijven, zodat je de mail blijft ontvangen op alle apparaten :slight_smile:

Reageer