beantwoord

Inloggen in 12move Webmail

• 15 mei 2020
  • 8 reacties
  • 180 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Wellicht al vaak gesteld, maar ik kan  geen antwoord op mijn vraag vinden.

Is het nog mogelijk om op je oude 12move webmail account te komen?

heb al van alles geprobeerd met -t  en andere zaken die ik kon vinden maar het lukt niet.

Mocht het op een manier lukken hoor ik dat graag.

alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 mei 2020, 15:20

Dag @Rayz1. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat het niet lukt om in te loggen met je 12move e-mailadres. Wat @Galdor68 aangeeft klopt: in het verleden was het mogelijk om een E-mail Only abonnement af te sluiten voor € 4,- per maand voor bijvoorbeeld 12move e-mailadressen. Als je 12move e-mailadres niet is gekoppeld aan een Telfort abonnement, dan kun je niet meer inloggen. Je e-mailadres wordt dan gelijktijdig met je abonnement stopgezet. Mocht ik er nog naar moeten kijken, vul dan je e-mailadres en je postcode/huisnummer, oude klantnummer in in je profiel. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Bekijk reactie

8 reacties

Als je het mail adres en bij behorende wachtwoord weet moet dat via webmail zeker lukken.

Reputatie 8
Badge +18

Ter aanvulling ; log eens in op je mijn Telfort thuis en dan tabblad e mail openen daar kun je precies zien of dit mail adres nog bestaat

Reputatie 1

Bedankt voor jullie reactie

mijn e-mail adres en wachtwoord heb ik nog , maar ik heb geen telfort account of abonnement .

Ray

Dat zou voor webmail niet uit mogen maken. Nu is het mij onduidelijk hoe het exact met 12move zit zover ik weet is dat een betaalde service. Althans ik heb recent wat topics voorbij zien komen waarbij €4,00 werdt ingehouden voor zo'n adres. 

Als je via onderstaande link niet kan inloggen, dan zal het vermoedelijk niet gaan lukken.

https://webmail.telfort.nl/mail/main

Zet je 12move emailadres bij de extra info van je forumprofiel mogelijk kan een moderator je verder helpen of zaken verhelderen.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Rayz1. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat het niet lukt om in te loggen met je 12move e-mailadres. Wat @Galdor68 aangeeft klopt: in het verleden was het mogelijk om een E-mail Only abonnement af te sluiten voor € 4,- per maand voor bijvoorbeeld 12move e-mailadressen. Als je 12move e-mailadres niet is gekoppeld aan een Telfort abonnement, dan kun je niet meer inloggen. Je e-mailadres wordt dan gelijktijdig met je abonnement stopgezet. Mocht ik er nog naar moeten kijken, vul dan je e-mailadres en je postcode/huisnummer, oude klantnummer in in je profiel. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Rayz1. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 

Reputatie 1

Beste Natasja en Galdor68

bedankt voor jullie gedane moeite

het is mij nu duidelijk dat er geen gebruik meer ban gemaakt kan worden.

gr Ray

Reputatie 8
Badge +9

Graag gedaan, @Rayz1. Fijn dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer