beantwoord

Inlog thuis Telfort-dinges werkt niet

• 17 maart 2017
  • 3 reacties
  • 525 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
s.kersten@telfort.nl is mijn loginnaam, maar daar kan ik niet in komen want ik heb geen ww. Ik heb ooit een ander mailadres opgegeven, maar sinds december ontvang ik daar ook geen facturen meer op lijkt het. Bende :)

Ik heb het proberen samen te voegen met m'n nummer/ Telfort mobiel (ik heb alles van Telfort), maar dan kom ik in een soort infinite loop terecht, werkt ook niet.

Puntje bij paaltje: hulp graag!

Grt, thx
icon

Beste antwoord door SanderAMS 17 maart 2017, 12:35

Hoi, dank voor je antwoord. Als bij toverslag kreeg ik zojuist een wachtwoordreset binnen op mijn alternatieve mailadres.

Het werkt dus allemaal!

Slotje mag!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Met je mailadres kun je inloggen op je webmail maar niet in je mijn Telfort daar heb je denk ik zoals iedere andere abonnee twee brieven over gehad eentje met je gebruikersnamen o.a. van je mailadres en je abonneenummer en een brief met de wachtwoorden hiervan.
Reputatie 1
Hoi, dank voor je antwoord. Als bij toverslag kreeg ik zojuist een wachtwoordreset binnen op mijn alternatieve mailadres.

Het werkt dus allemaal!

Slotje mag!
Reputatie 8
Badge +17
Dus het woordje bende is wat ongelukkig uitgedrukt denk ik zo, maar kun je nu ook inloggen op je mijn telfort en je webmail