beantwoord

Inlog gegevens webmail anders dan inlog Mijn Telfort

  • 2 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik probeer nu al dagen in te loggen op webmail. Maar mijn inloggegevens van webmail zijn niet hetzelfde als Mijn Telfort. Ik ontvang al ruim een week geen mail meer op PC en mobiel. Instellen lukt niet, inloggen ook niet.
Hoe kom ik achter mijn inlog gegevens en kan ik weer mail ontvangen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 oktober 2019, 19:06

Hi @Johanvandermeijden, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Wat lastig dat je niet kan inloggen op Mijn Telfort en ook niet in je mail komt, omdat je van beide de wachtwoorden kwijt bent. Ik help je graag verder om dat op te lossen.

Wat ik voor je kan doen, is het contact e-mailadres dat ingesteld staat bij jouw gegevens voor je aanpassen. Ik stel voor dat ik het aanpas naar een ander e-mailadres, waar je op dit moment wel bij kunt komen. Zo kan je eerst het wachtwoord voor Mijn Telfort aanpassen, zodat je daar weer in kan, om vervolgens het wachtwoord van je Telfort e-mailadres te wijzigen. Is dat een goed idee?

Als je dat wilt, vul je dan voor mij je gegevens aan in je forumprofiel? Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Als je ook jouw Telfort e-mailadres en alternatief e-mailadres erbij invult, kan ik het meteen voor je aanpassen. Als je deze gegevens invult bij 'Extra informatie', dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Johanvandermeijden , de inloggegevens voor de webmail zijn je e-mailadres en je wachtwoord voor je e-mailadres.
Hallo @Johanvandermeijden , de inloggegevens voor de webmail zijn je e-mailadres en je wachtwoord voor je e-mailadres.
Bedankt @JanD Het mailadres weet ik (natuurlijk), maar mijn wachtwoord niet. Als ik een nieuw wachtwoord opvraag, stuurt Telfort een nieuw wachtwoord naar mijn mail... waar ik dus niet in kan. Kortom: inloggen lukt niet.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Johanvandermeijden, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Wat lastig dat je niet kan inloggen op Mijn Telfort en ook niet in je mail komt, omdat je van beide de wachtwoorden kwijt bent. Ik help je graag verder om dat op te lossen.

Wat ik voor je kan doen, is het contact e-mailadres dat ingesteld staat bij jouw gegevens voor je aanpassen. Ik stel voor dat ik het aanpas naar een ander e-mailadres, waar je op dit moment wel bij kunt komen. Zo kan je eerst het wachtwoord voor Mijn Telfort aanpassen, zodat je daar weer in kan, om vervolgens het wachtwoord van je Telfort e-mailadres te wijzigen. Is dat een goed idee?

Als je dat wilt, vul je dan voor mij je gegevens aan in je forumprofiel? Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Als je ook jouw Telfort e-mailadres en alternatief e-mailadres erbij invult, kan ik het meteen voor je aanpassen. Als je deze gegevens invult bij 'Extra informatie', dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Johanvandermeijden, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Als ik wel iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer