beantwoord

In- en uitgaande email speedlinq

  • 26 november 2018
  • 2 reacties
  • 273 keer bekeken

Ook bij mij werkt de in - en uitgaande mail via POP/SMTP sinds donderdag 22/11 niet meer, blijkbaar geen individueel probleem, oplossing?
icon

Beste antwoord door RS2000 27 november 2018, 14:44

Het werkt blijkbaar alleen nog via de telfort servers, zie dit topic voor o.a. de instellingen: https://forum.telfort.nl/e-mail-310/mail-binnen-halen-via-pop-wil-niet-meer-bij-speedlinq-mail-79203
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Het werkt blijkbaar alleen nog via de telfort servers, zie dit topic voor o.a. de instellingen: https://forum.telfort.nl/e-mail-310/mail-binnen-halen-via-pop-wil-niet-meer-bij-speedlinq-mail-79203
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Sp981701, welkom op het Forum. Je bent inderdaad niet de enige met het probleem. Gelukkig is er al een oplossing. Deze staat in het topic wat RS2000 stuurt. Wil je laten weten of het met die tips is opgelost?

Reageer