beantwoord

imap.telfort reageert niet

  • 15 maart 2018
  • 1 reactie
  • 701 keer bekeken

Goede morgen,
Ben vandaag met mijn nieuwe tab s2 aan de slag gegaan maar lukt mij niet om mijn email werkend te krijgen via de standaard mail app van Samsung, toestelhulp helemaal nagegaan maar werkt niet.
Heb de zelfde versie android op mijn mobiel en daar lukt het wel mee.
Ik krijg op mijn tablet de foutmelding:
Kan account gegevens niet verifiëren
De emailserver (imap.telfort.nl) reageert niet.

Heeft iemand een oplossing/idee?

Grt Chiel
icon

Beste antwoord door Wieger DB 16 maart 2018, 11:29

Hoi Chiel, welkom op het forum. Ik begrijp dat je de problemen hebt met het instellen van e-mail op je Samsung S2 tablet. Je krijgt de foutmelding dat de mailserver niet reageert. Heb je dit stappenplan op de toestelhulp doorlopen? Zo ja, dan kan je nog proberen je wachtwoord van je mailadres via Mijn Telfort te veranderen. In eerdere gevallen bood dat nog een verschil.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Chiel, welkom op het forum. Ik begrijp dat je de problemen hebt met het instellen van e-mail op je Samsung S2 tablet. Je krijgt de foutmelding dat de mailserver niet reageert. Heb je dit stappenplan op de toestelhulp doorlopen? Zo ja, dan kan je nog proberen je wachtwoord van je mailadres via Mijn Telfort te veranderen. In eerdere gevallen bood dat nog een verschil.

Reageer