beantwoord

Ik ontvang sinds kort meer spamberichten dan normaal

• 19 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

waarom krijg ik de laatste maand heel veel spam over account te activeren en openstaand saldo en ontvang hier uw geld. Soms wel 10 per dag.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 23 augustus 2017, 12:13

Hoi heidebloempje, welkom op het forum! Uit je vraag kan ik niet precies opmaken wat je bedoelt. Gaat het over e-mails die je van Telfort ontvangt of spamberichten van andere bedrijven of mensen? Als het gaat over het tweede scenario, dan kan ik je het volgende vertellen. Op het moment speelt er een storing met ons spamfilter. Hierdoor kan het zijn dat je meer ongewenste berichten binnen krijgt, dan de bedoeling is. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi heidebloempje, welkom op het forum! Uit je vraag kan ik niet precies opmaken wat je bedoelt. Gaat het over e-mails die je van Telfort ontvangt of spamberichten van andere bedrijven of mensen? Als het gaat over het tweede scenario, dan kan ik je het volgende vertellen. Op het moment speelt er een storing met ons spamfilter. Hierdoor kan het zijn dat je meer ongewenste berichten binnen krijgt, dan de bedoeling is. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen.
Reputatie 8
waarom krijg ik de laatste maand heel veel spam over account te activeren en openstaand saldo en ontvang hier uw geld. Soms wel 10 per dag.
10 per dag nog wel. Dat lijkt me nog wel te overzien. ;)

Diverse jaren terug in de "hoogtijdagen" van spam wat er nog niet werd uitgefilterd had ik per dag circa 200 spam berichten.

Zelfs een keer op vakantie gehad, met een door mij ingesteld antwoordbericht van afwezigheid, dat er dan weer een bericht terug kwam, dat mijn automatisch verzonden mail niet ontvangen kon worden, waarop er dan weer een nieuw bericht verzonden werd. Het veroorzaakte een "loop" van berichten en foutmeldingen. In een paar dagen tijd ruim 27.000 berichten ontvangen. Toen heb ik de e-mail box een week of wat "opgeheven". Nooit meer een afwezigheidsmailtje ingesteld.

Reageer