beantwoord

Hoe verwijder ik een Lijbrandt mailbox?

• 30 maart 2018
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

Via via via ben ik als klant van Lijbrandt uiteindelijk klant van Telfort geworden. Als klant van Lijbrandt had ik een emailadres ***@lijbrandt.nl. Ik gebruik dat adres niet meer maar het bestaat nog wel; ik kan zien dat er nog mail op binnen komt. Ik kan zelf dat emailadres niet verwijderen, stopzetten maar wie wel? Op welke server komt die mail binnen?
icon

Beste antwoord door okkehel 1 april 2018, 12:49

Ik heb het al gevonden; zag dat de mailbox bij 'mijn gegevens' staat en daar ook verwijderd kan worden.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Voor het verwijderen van je emailadres moet je bij Lijbrandt zijn. Op welke server het binnenkomt weet ik niet.
tja, Lijbrandt bestaat dus niet meer... zoals ik al schreef: overgenomen door Telfort maar op de zelf-doen pagina's van Telfort kan ik dit emailadres niet verwijderen..
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Als je gegevens allemaal invult bij je account, zal webcare hier wel naar kijken.
Reputatie 2
Badge +1
In een ander topic dit adres gevonden: https://webmail.lijbrandt.nl
Reputatie 8
Badge +16
Hallo okkehel, graag je klantnummer toevoegen aan jouw pofiel. Zodra je dit hebt gedaan kun je mij dan een seintje geven?
Ik ga dan voor je uitzoeken wat er mogelijk is.
Ik heb het al gevonden; zag dat de mailbox bij 'mijn gegevens' staat en daar ook verwijderd kan worden.

Reageer