beantwoord

HetNet e-mail niet meer zichtbaar in Webmail

• 29 februari 2020
  • 4 reacties
  • 337 keer bekeken

Mijn hetnet mail is verdwenen van voor 2-12-2019 sinds de webmail van telfort naar kpn over is gegaan. Ook op mij. Telefoon. Hoe krijg im dit terug?

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 maart 2020, 09:01

Hoi @Jeeoen, welkom op het Telfort forum. We hebben onze Webmail een tijdje geleden vernieuwd inderdaad, dat is aan onze kant alleen voor e-mailadressen van Telfort gebeurd. HetNet e-mailadressen zijn niet bij ons, die zijn in beheer bij KPN. Ik heb het e-mailadres wat op je profiel staat even met een KPN collega bekeken, dat staat inderdaad bij hen als een e-mail only pakket. Daardoor is het voor mij niet zichtbaar en kan ik er weinig over zeggen waarom de mail weg is.

Je kunt dit het beste vragen bij KPN, zij zullen met je mee kunnen kijken. Dat kan via het KPN Forum, chat, Facebook, Twitter en telefonisch (0800-0402).

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je zelf bent overgestapt van Telfort thuis naar KPN thuis dan heb je ook een KPN mail adres gekregen en is je webmail adres  van Telfort vervallen en als het goed is zou je daar ook niet meer kunnen inloggen.

Ik ben niet zelf overgestapt.

om het nog wat lastiger te maken..: Ik zit/zat bij telfort maar gebruik nog steeds een oud “hetnet” mailadres.

dat werkte prima echter sinds midden december is er een nieuwe webmail versie. https://webmail.kpnmail.nl/ 

het werkt nog steeds echter ben de geschiedenis kwijt. Dat moet toch nog ergens staan lijkt mij en kpn/telfort kan toch niet zomaar mijn mailtjes weg gooien omdat ze een andere webmail introduceren?

Reputatie 8
Badge +18

Er is een optie mappen  in de webmail  heb je die al geraadpleegd

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jeeoen, welkom op het Telfort forum. We hebben onze Webmail een tijdje geleden vernieuwd inderdaad, dat is aan onze kant alleen voor e-mailadressen van Telfort gebeurd. HetNet e-mailadressen zijn niet bij ons, die zijn in beheer bij KPN. Ik heb het e-mailadres wat op je profiel staat even met een KPN collega bekeken, dat staat inderdaad bij hen als een e-mail only pakket. Daardoor is het voor mij niet zichtbaar en kan ik er weinig over zeggen waarom de mail weg is.

Je kunt dit het beste vragen bij KPN, zij zullen met je mee kunnen kijken. Dat kan via het KPN Forum, chat, Facebook, Twitter en telefonisch (0800-0402).

Reageer