vraag

Help! Geen mailtjes meer ontvangen

• 28 oktober 2019
  • 16 reacties
  • 266 keer bekeken

Help!

Ik kan al vanaf 18 oktober geen mailtjes ontvangen/versturen. Niet via mijn email-account op m’n mobiel/laptop, maar ook niet via webmail op www.telfort.nl 

Ik wacht op een heel belangrijk mailtje, maar ik krijg niks binnen. Wat kan ik doen?!

p.s. Spam en prullenbak zijn leeg en zoveel mailtjes staan er niet op (mailbox is dus niet vol)

16 reacties

Reputatie 8
Badge +11

De Technische Dienst gaat er nog naar kijken, hopelijk vinden ze snel de oplossing. 

Reputatie 8
Badge +11

Die kan ik zeker begrijpen. Abuse, de afdeling die erover gaat wil graag dat je zelf contact met ze opneemt zoals ik ook privé al heb aangegeven. Ik had je graag voorzien van een ander antwoord, maar helaas. :( Wil je laten weten als ze het opgelost hebben?

Hoe lang is zo'n technische dienst er gemiddeld mee bezig? De nood naar mijn mailtjes wordt steeds hoger….

Reputatie 8
Badge +11

Het is inmiddels bij de Technische Dienst gemeld. Zij gaan het verder uitzoeken en hopelijk snel opgelost. Ik hoor graag van je als dat het geval is. 

Voor alsnog zou het in het systeem moeten zitten van telfort (het programma), maar niemand anders hier thuis (zelfde account) heeft er ook last van. Andere opties?

@Bart - Telfort Zou het dan niet zo moeten zijn dat de andere thuis, die op hetzelfde ip adres zitten, dit probleem ook moeten hebben? Zij hebben namelijk (vooralsnog) nergens last van. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar dat lijkt me dan ergens onlogisch...Het heeft nogal haast want ik wacht op erg belangrijke mailtjes, dus ga er gelijk achteraan. De virusscanner geeft geen dingen aan.

Reputatie 8
Badge +11

Ja dat heb ik ook getest bij je. Ook mijn mail is inderdaad netjes verzonden. 

Je hebt mij privé nog meer informatie gestuurd over vage afzenders. Daar ben ik verder op gaan zoeken. Ik ben er daarmee achtergekomen dat jouw ip adres op een externe blacklist staat. Hierdoor gaat het mis. Nu moeten we deze eraf krijgen. Ik wil je vragen om alle apparaten die in je netwerk zitten te scannen met een virusscanner. Ik hoor graag wat daar uit komt. Dan ga ik dat voorleggen aan de Technische Dienst en dan gaan zij er verder mee aan de slag. 

@Tuut-Tuut Helaas staat er geen doorstuur adres. 

@Bart - Telfort De test mailtjes komen zowel van mijn eigen account als van een ander account. Zij krijgen geen melding, het mailtje wordt netjes verstuurd, echter niet door mij ontvangen...

Reputatie 8
Badge +16

Log eens in op je webmail, klik dan eens rechtsboven op instelliingen, vervolgens links op e-mail en tot slot links onder op automatisch doorsturen, staat daar misschien een doorstuur adres ingevuld…...

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dominique99, je had mij ook al een privébericht gestuurd. Daar heb ik zojuist al op geantwoord. Je kan inmiddels dus wel weer versturen, maar nog niet ontvangen. :(  Heb je ook testmailtjes vanaf een ander adres gestuurd? Krijgen die een bouncemail? Zo ja, dan oor ik graag de reden die daar in staat. 

Dankjewel voor je reactie! Inderdaad al een berichtje gehad via facebook die mij een website link doorstuurde, maar ook dat hielp helaas niet. Ik ga verder proberen. Thanks!

Reputatie 8
Badge +7

Hallo@Dominique99 , dan lijkt het me het verstandigst de helpdesk te bellen, 0900 9596, of te Twitteren of te Facebooken of de reactie van een moderator af te wachten, maar dat laatste kan wat langer duren.

Succes.

Reeds ook al meerdere malen geprobeerd, zowel via de website van telfort zelf. Versturen kan ondertussen wel, maar mailtjes binnen halen doet hij niet. Ik krijg geen melding, het is net alsof ik geen mailtjes heb (terwijl de verstuurder al 4x dezelfde mail naar mij heeft gestuurd en diverse testmailtjes). 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Dominique99 , als je de webmail benadert via een andere computer/GSM/tablet en/of een andere browser, is dat een idee?

En wat voor concrete foutmeldingen krijg je als reactie van de webmail?

Nee helaas niet, ik kan niet eens op versturen klikken. Meerdere pogingen gedaan door andere om een testmail te sturen, maar ook die kwamen niet binnen.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Dominique99 , als je via de webmail eens een e-mail naar jezelf stuurt ter controle, wordt die e-mail dan wèl verzonden en ontvangen?

Reageer